رئیسی: جاماندگانی که مستحق دریافت یارانه هستند هرچه سریع تر شناسایی شوند - کراپ‌شده

رئیس‌ جمهور با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان کرونا در کشور به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد با استفاده از این فرصت، نسبت به تهیه شناسنامه سلامت و تکمیل بانک اطلاعات سلامت شهروندان اقدام کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار قربانیان و مبتلایان کرونا، از زحمات و تلاش‌های کادر درمان کشور برای صیانت از جان مردم و همچنین مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت بهداشت برای تأمین نیازهای کادر درمان قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال بر تداوم آموزش‌های عمومی و همچنین تقویت پیشگیری و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید و با توجه به کاهش شدت شیوع کرونا، به مسئولان وزارت بهداشت توصیه کرد با استفاده از این فرصت، نسبت به تهیه شناسنامه سلامت شهروندان‌ و تکمیل بانک اطلاعات سلامت آحاد جامعه اقدام کنند.

آیت‌الله رئیسی همچنین گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور و مجموعه هلال احمر باید با تجهیز امکانات و تأمین داروها، همواره آمادگی خود را در برابر سویه‌های جدید و احتمالی بیماری کرونا حفظ کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    ۱-اولا باید دروغ گفته نشه ودوما عمل شود، نه اینکه(مفسدان،غارتگران،خاینین،جنایتکاران،ژنهای برتر،اقا واقازاده های خودی وابستگلنشان...)درکمین عارت بیشتر باشند ۲-اگر قرارهست قیمت۲۵کالاهای اساسی،سوخت و...ازادشود-حداقل باید۵۰میلیون تومان(ازمحل اصلاح وازادسازی ونفت..) هرماه به هرایرانی بدهیدوبعد جراحی اقتصادی را(که معلوم نیست زیر این تیغ جراجی اقتصاد بمیرد یا سالم دربیاید)عمل کنید
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 1
    ناهار خوردی چی خوردی ماکارونی یا مرغ یادتون خالی احتمالا یارانه ی ملت را خوردی
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 0
    ناهار یارانه خوردی
  • ايرج IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 0
    در رأس خبر و در سطر اول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس