کد خبر 1375509
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
اواخر خرداد زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان/آئین‌نامه قانون روی میز هیئت‌دولت

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت قانون رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیئت‌ دولت، گفت: پس از ابلاغ قانون وزارت آموزش و پرورش یک‌ماه فرصت داشت این آئین‌نامه را تدوین و به هیئت‌ دولت ارائه کند.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش این آئین‌نامه را تدوین و ۲۳ فروردین به هیئت‌ دولت ارائه کرده است، افزود: جلساتی نیز در کمیسیون‌های زیربنایی دولت برای تصویب این آئین‌نامه برگزار شده است و مقرر شده در ظرف چند روز آینده این آئین‌نامه به هیئت‌ وزیران برای تصویب ارائه شود.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد:پس از تصویب در صحن هیئت دولت آئین نامه برای اجرا ابلاغ خواهد شد و بر اساس آن رتبه‌بندی معلمان اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره زمان دقیق اجرای رتبه‌ بندی، اضافه کرد: با سرعتی که روند اجرایی شدن قانون به خود گرفته است تا اواخر خرداد رتبه‌بندی معلمان نهایی و رتبه آنها مشخص می‌شود.

منادی سفیدان درباره برخی انتقادات که از سوی معلمان به آئین‌نامه تدوین شده از سوی دولت وارد بود نیز، گفت: ایراداتی وجود داشت که با تذکرات مجلس به دولت آنها نیز برطرف شد و معلمان نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    جناب منادی اموزش فقط شامل معلمان نیست شامل دانش اموزان هم هست. شما که دم از عدالت اقتصادی برای حقوق معلمان می دهید چرا درباره طرح بسسسسسار ظالمانه شورای عالی فرهنگی و تاثیر 60 درصدی معدل در کنکور سال اینده که عملا به نفع بچه پولدارهای غیرانتفاعی برو با نمرات و معدل پولی است ساکت هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    واقعا ادم چی بگه؟ الان بچه ها از طفولیت با کارتونها و گیمها زبان انگلیسی رو کامل یاد میگیرن هنوز مدرسه نرفته بچه ها رو به کلاس زبان می فرستن بعد هم با فیلم و سریال خارجی دیگه مثل انگلیسی زبانهامی شن. اونوقت شورای عاالی ؟!!!!!!!!!!!! فرهنگی میاد تنها انگیزه دانش اموزان برای اشنایی با فرهنگ ایرانی - اسلامی یعنی تاثیر دروس عمومی را در کنکور حذف می کنه تا همین اندک اشنایی با فارسی و عربی و دینی هم بر باد بره .
  • حامد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 1
    آیا این ظلم نیست که با وجود تورم 40 درصدی اعلام شده (تورم واقعی از این بالاتر بود) حقوق معلمان را فقط 10 درصد افزایش دادند؟ این ظلم افتخار دارد؟ چرا همه در برابر این ظلم سکوت کردند؟ 7779
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      پاداش‌ها؟
    • حسن IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      0 0
      آموزش پرورش مثه ارگان های دیگه نیس که دم به دقیقه پاداش بده، فقط حقوق رسمی رو میدن و تمام، نه سبد کالایی نه پاداشی هیچی
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    از مهر ۱۴۰۰ فقط حرف تحویل معلمان شده. اگر این رتبه بندی را نخواهیم باید کی را ببینیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس