کد خبر 1387393
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

به گزارش مشرق، صادق ستاری فرد در توئیتی تصریح کرد: احکام اعضای هیات‌های ممیزه برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان از سوی وزیر صادر و تمهیدات اجرای رتبه‌بندی توسط مرکز نیروی انسانی وزارت فراهم شد.

وی همچنین در توئیتی دیگر عنوان کرد: امروز آموزش و پرورش شهر تهران رفتم، با مدیریت جهادی ودلسوزی معلمان عزیز کارهای بزرگی انجام شده و در حال اجراست دانش‌آموزان عزیز تابستان متفاوتی خواهند داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش افزود: اردو، بازی، ورزش، آموزش و مهارت تهران قم فارس اصفهان کرمان خوزستان خراسان‌رضوی، شمالی سیستان... تحول از وزارت تا مدرسه دنبال می‌شود.

تمهیدات اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان فراهم شد

تمهیدات اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان فراهم شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 1
    دو تومن می خوان اضافه کنند اینقدر ادا و اطوار ؟! تازه با تورم ۵۰ درصدی امسال و افزایش ده درصدی عملا رتبه بندی فقط کمی از فشار تورم را از دوش معلمان کم می کند و تاثیر چندانی بر معیشت آنان ندارد
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 6
    معلمان رتبه بندی شون اجرا شد حقوقشان پنجاه درصد افزایش یافت در حالی که دو سال گذشته مفت خوردن و کلاس ها رو راحت از خونه برگذار کردن .ولی پرستاران که قرار بود استخدام بشن و طرح تعرفه گذاری براشون اجرا بشه تا خقوقشون عادلانه شود نه تنها حقوقشون زیاد نشده بلکه 5000 نفر از آنها از بیمارستان ها دولت اخراج شدند چون بودجه برا جذب آنها موجود نیست .
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      4 1
      ( اجرایی شدن رتبه بندی و افزایش 50 درصدی! ) کاملا مشخصه که بی اطلاع هستی و البته بی ادب و نمک نشناس!
    • سهیل IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      3 1
      یه بنده خدایی هم مثل شما فکر می کرد تا اینکه حکمم رو نشونش دادم. با 10 سال سابقه فوق لیسانس 5 تومن! هر وقت منو میبینه از شدت شرمنده گی راهشو عوض میکنه!
    • مورخ ایرانی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      1 1
      متاسفانه کرونا باعث شد هم معلمان تنبل شوند و اندک سوادشان را نیز از دست دهند هم دانش آموزان. اینکه معلمان کنونی از لحاظ سطح سواد و دانش نسبت به نسل قبل خیلی پایین هستند ضربه بزرگی به آینده کشور خواهد زد.
    • مورخ ایرانی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      1 1
      متاسفانه کرونا باعث شد هم معلمان تنبل شوند و اندک دانشی که داشتند را نیز از دست دهند هم دانش آموزان. اینکه معلمان کنونی از لحاظ سطح سواد و دانش نسبت به نسل قبل خیلی پایین هستند ضربه بزرگی به آینده کشور خواهد زد.
  • حسناوی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 2
    باید مبنای حقو ق ها برعدالت باشد همه دراین کشورسوار یک کشتی ایم وهمه به هم کمک می کنیم. ودرموفقیت هم سهیم هستیم کسی نمی تواند ادعا کند من از پیش خودم موفق شدم این ادعای قارون بود.معلم عزیز است الان که حد حققو ها به 16 ملیون رسیده باید درنظر داهش معلم ها درسال بین 4 تا 5 ماه کار می کنند وبقیه امور به شغب دوم می پردازند بیائید به روستای سعادت اباد ما ببینید معلم ها همه کشاورزی دارند بهتر از دیگران خدا زیاد کند کسی حسود نیست ولی باید تفاوت باشد میان کسی که 4 ماه سرکار می رود با کسی که 11 ماه سرکار می رود عدالت باید اساس باشد
  • مورخ ایرانی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 2
    معلمان دیگر بازدهی معلمان گذشته را ندارند؛ دلیلش را نباید فقط در مشکلات معیشتی آنان جست.
  • س. موسوی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 0
    بازم رتبه بندی معلمان. مگه تموم نشد؟ کم این ها رو اذیت کنید بابا.هر حال خیره ان شاالله
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    آیا بودجه این طرح اینقدری است از حق الزحمه هیات های ممیزی اضافه بیاید و چیزی به این بندگان خدا برسد؟ شاید برای ما آب نداشته باشد اما........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس