کد خبر 1375778
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
بازگشت ائتلاف آمریکایی به پایگاهی در شمال سوریه

برخی منابع به المیادین اعلام کردند که ائتلاف تحت سرکردگی در حال بازگشت به پایگاههایی در سوریه است که قبلا از آنجا خارج شده بود.

به گزارش مشرق، برخی منابع به المیادین اعلام کردند که ائتلاف تحت سرکردگی در حال بازگشت به پایگاههایی در سوریه است که قبلا از آنجا خارج شده بود.

بر اساس این گزارش، این منابع افزودند: ائتلاف آمریکایی اقدام به وارد کردن تجهیزات و کارشناسان به پایگاه خراب عشک در حومه شهر عین العرب در شمال حلب کردند و این در حالی که آنها قبلا از این پایگاه عقب نشینی کرده بودند.

منابع مذکور اعلام کردند: ائتلاف بین المللی در حال بازاستقرار در این پایگاه است در حالی که یکسال و نیم قبل از آن عقب نشینی کرده بود.

این منابع افزودند: احتمال بازگشت نظامیان ائتلاف بین المللی به این پایگاه در راستای طرح بازاستقرار ائتلاف آمریکایی در شمال سوریه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    امریکا و روسیه توافق کرده اند سرنوشت اسرائیل به روسها واگذار گردد و اوکراین نیز به امریکایی ها روسها هم انگار قبول کرده اند نامه شد تمام روسها شروع کشتن سربازان ناتو را در خاورمیانه داده اند شلیک 2 موشک استرلا در فلسطین به سوی یک هواپیمای اف 16 اسرائیل نمونه شروع همین جنگ است
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    خوب امریکایی ها خواهید دید هیچ واکنشی نمی توانند نشان دهند چون ان موقع دیگر نمی توانند ار بحران اوکراین حمایت کنند پس بحران اوکراین موقعیت بسیار خوبی است تا امریکایی ها را از سوریه و عراق بیرون بیاندازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس