کد خبر 1376744
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
هزینه جرم در کشور پایین است

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هزینه جرم در کشور پایین است، گفت: ما مجرمان سابقه‌داری داریم که از تبعات جرم خود هراسی ندارند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در حاشیه بیست و یکمین همایش سراسری دادستان‌های مراکز استان با بیان اینکه بنا به گفته مقام معظم رهبری ریشه ناامنی در مسائل فرهنگی، اقتصادی، فقر و حاشیه‌نشینی است، گفت: دشمن با تمام توان قصد دارد با ایجاد فضاسازی و تزریق ناامیدی به جامعه روحیه مردم را تضعیف کند و فضای جامعه را ناآرام جلوه دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هزینه جرم در کشور پایین است، عنوان کرد: ما مجرمان سابقه‌داری داریم که از تبعات جرم خود هراسی ندارند؛ بنابراین هزینه جرم در کشور پایین است و باید قوه مقننه نسبت به اصلاح برخی قوانین اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ما برای برخی از موضوعات قانونی نداریم و نیروی انتظامی باید پشتوانه قانونی در زمینه اقدامات خود داشته باشد.

اشتری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلفی در موضوع پیشگیری از جرم نقش ایفا می‌کنند، لذا برخی از قوانین باید در این بخش اصلاح شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    چند روز پیش گفتم تا چند روز دیگه راهنمایی رانندگی هم باید به بهانه ای جریمها رو بالا ببرد و نیرو انتظامی چون کشور تحریمه مردم باید کار کنن بدن به دولت و فلسطین hc oal lgj fjvsdn
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      حرف الکی نزن لشکر سایبری اسرائیل
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    چند روز پیش یکی میگفت7ماه براش زندان بریدن و صبح زود میبرشون سنگ بری تا غروب سنگ جابجا کنند بعدهم خسته و کوفته برن بخوابن تا فردا دورباره همون کار...اینطوری هم هزینه خورد و خوراکشون در میارند هم کمک خرج خانوادشون میشن هم وقتی ازاد شدند دور خلاف رو خط میکشن.ای کاش تو تمام زندانهای کشور قانون بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس