طرح اصلاح قانون استفاده کنندگان غیرمجاز آب، برق و گاز تصویب شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی نخعی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: امروز طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در کمیسیون بررسی و به تصویب نهایی رسید.

نخعی افزود: در نشست امروز اصلاح بند(ت) ماده(۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مربوط به سه درصد سهم مناطق نفت‌خیر از صادرات نفت خام و میعانات گازی نیز مورد بررسی قرار گرفت.  

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به انتخاب دو تن از اعضا برای معرفی به صحن علنی یادآور شد: با هدف انتخاب یک تن برای عضویت در کمیته طرح‌های سرمایه‌گذاری، رمضانعلی سنگدوینی و عبدالعلی رحیمی مظفری برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ به سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گاز اشاره شده است اما قبل از اینکه این طرح‌های سرمایه‌گذاری به شورای اقتصاد رود باید کمیته‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور، وزرای اقتصاد، نفت و سه تن از مجلس به عنوان ناظر  تشکیل شود و طرح‌ها را بررسی کنند. اگر مورد تایید آن‌ها قرار گرفت، به شورای اقتصاد می‌رود و در ادامه درصورت تایید در شورای اقتصاد ابلاغ می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس