افزایش تیم‌های امدادی در آبادان/حضور ۹۲ امدادگر و ۱۸ خودروی عملیاتی در محل حادثه

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌احمر برای کمک به حادثه‌دیدگان در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، مهدی ولی‌پور روز دوشنبه درباره اقدامات این سازمان در جریان حادثه ساختمان متروپل در آبادان اظهار داشت: با توجه به تداوم عملیات امدادرسانی در آبادان، اکنون ۱۹ تیم شامل ۹۲ نفر از شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، دشت آزادگان، اهواز، شادگان به همراه ۲ تیم سگ‌های زنده‌یاب، ۲ تیم واکنش سریع استان و یک تیم ارتباطات رادیویی در محل حادثه مستقر و در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان هستند.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ خودروی عملیاتی شامل ۶ دستگاه آمبولانس، ۴ دستگاه خودروی نجات، ۶ دستگاه خودروی پشتیبانی، یک دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی و یک دستگاه خودروی فرماندهی تجهیزات و لجستیک بکارگیری شده در این عملیات هستند.

ولی پور ادامه داد: تا این لحظه ۶ نفر جان خود را از دست داده اند که پنج نفر در محل حادثه و یک نفر هم در بیمارستان بوده است.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این باره گفت: بنا بر اظهارات شاهدان، احتمال محبوس شدن ۵۰ نفر حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان وجود دارد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور از استقرار پنج آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس