دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان ریزش ساختمان در آبادان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار آمادگی مراکز درمانی بیمارستان‌های خوزستان برای پذیرش مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان شد و دستور رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه را صادر کرد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی روز دوشنبه تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان در بیمارستان های این شهرستان و در صورت نیاز در مراکز درمانی اهواز انجام گیرد.

در این تماس تلفنی همچنین محمدحسین سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و  کادر درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس و رسیدگی های درمانی به حادثه دیدگان، به وزیر بهداشت ارائه کرد.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، ظهر دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این باره گفت: بنا بر اظهارات شاهدان، احتمال محبوس شدن ۵۰ نفر حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان وجود دارد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از استقرار پنج آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    یعنی اگر دستور وزیر نباشد نباید رسیدگی بکنند ؟؟ افرادی هنوز زیر آوارند و گروههای امداد ما بدون آموزش و امکانات کافی ( درحد استانداردهای بین المللی ) کاری جز خاکبرداری و وقت کشی و در نتیجه زنده به گور شدن افراد نمی کنند . برای مدرن سازی زیر ساختها درمواقع بحران ، هیچ هزینه ای نشده . حتی کشور در مواقع زلزله و سیل از حل بحران عاجز است .. در حالیکه برای زیارتگاهها میلیونها پول بی حساب هزینه می شود ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس