تداوم پیروزی ملی پوشان موی تای ایران/ برنامه روز سوم

موی تای کاران ملی پوش ایران روز دوم از رقابتهای قهرمانی جهان را با کسب ۴ پیروزی متوالی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، در روز دوم از مسابقات موی تای قهرمانی جهان که به میزبانی امارات در ابوظبی جریان دارد، ۹ موی تای کار ایران به مصاف رقبا خود رفتند که حاصل تلاش آنها کسب چهار پیروزی دیگر بود.

در وزن ۶۰- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۳ سال، فاطمه حسینی در مرحله یک چهارم پایانی با نتیجه ۲۸ بر ۲۹ از سد «الین سمیر» از سوریه گذشت. رامین علیزاده در وزن ۸۱- کیلوگرم با کسب پیروزی برابر «رافائل رادوز» از لهستان راهی دور بعد شد.

ریحانه سعیدی هم در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۴۵- کیلوگرم ۱۷ بر ۲۰ موی تای کار عربستانی را از پیش رو برداشت. بهنام صفری نماینده کشورمان در وزن ۹۱+ کیلوگرم، «یحیی الشریه» از اردن را ۱۰ بر ۸ شکست داد و راهی دور دوم شد.

در مبارزات امروز فاطمه ممانی، امید پورزنگنه، پونه نصرالهی، مهسا صالح پور و مسیح اسدی، موی تای کارانی بودند که برابر حریفان خود شکست خوردند.

برنامه روز دوم

در مبارزات روز سوم هشت موی تای کار ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. مسعود عبدالماکی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم بعد از آنکه «صحبت دردیف» از ترکمنستان در مبارزه با او انصراف داد، در دومین دیدار برابر «نادان امبلتون» از استرالیا به میدان خواهد رفت.

در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۴۸- کیلوگرم فائزه فالی بعد از عبور از سد نماینده «تیرینیداد و توباگو» در دیداری حساس با «نیراوان تانگ چیو» از تایلند روبرو می‌شود.

در وزن ۵۴- کیلوگرم فاطمه یاوری که ابتدا «ساندر کالارای» از هندوستان را از پیش رو برداشته بود، در مرحله یک چهارم پایانی با «مارتینا زینسکا» از لهستان دیدار خواهد کرد.

در وزن ۶۰- کیلوگرم زنان، رده بزرگسالان، زهرا قهرمانی در یک چهارم پایانی به مصاف «نینا شوچر» از اتریش می‌رود.

نادیا اعتماد مقدم در مرحله یک چهارم پایانی وزن ۶۳.۵ کیلوگرم با «بدی‌ها تاچیلدیز» از ترکیه روبرو خواهد شد.

علیرضا زینعلی هم که دور نخست نماینده سوئد را از پیش رو برداشته بود در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۸۶- کیلوگرم به مصاف «مارسل زومباتی» از بلغارستان می‌رود.

در وزن ۵۴- کیلوگرم مهرداد خانزاده در مرحله یک چهارم نهایی «سبحی یحیی» از مراکش را پیش رو دارد. وی دور نخست نماینده تایلند را شکست داده بود.

در وزن ۷۱- کیلوگرم و در مرحله یک چهارم پایانی، محمد رسولی با عبدالعلی زهیدی از مراکش مبارزه می‌کند.

رقابتهای جهانی موی تای از روز جمعه ۶ خرداد ماه به میزبانی شهر ابوظبی امارات آغاز و تا ۱۵ ماه جاری ادامه دارد. در این پیکارها بیش از ۸۰۰ ورزشکار از ۱۰۰ کشور جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس