کد خبر 1381585
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

پیچیدن غذای گندیده لای زر ورق، نه آن را قابل استفاده می کند و نه بوی بدش را می پوشاند.

فحاشی و توهین به مقدسات یک ملت، ولو لا به لای یک فیلم سینمایی جاسازی شده باشد، نه فقط بوی تعفن را ساطع می کند، بلکه مخاطب را با خبر می سازد که مجموعه تهیه کننده و پشتیبان در غربی، در منطق و استدلال کم آورده که به فحاشی گل درشت متوسل شده است.

مشابه همین فحاشی و عصبانیت را در حمله به یک سرود دهان به دهان چرخیده در میان مردم (سلام فرمانده) شاهد بودیم. آنجا نیز، حجم حمله و ناسزاگویی های مافیای رسانه ای وابسته به غرب، نشان می داد محبوبیت باورهای یک ملت، چگونه می تواند پیاده نظام مستکبران دنیا را دستپاچه کند و به عقده گشایی وا دارد.

اما به تعبیر جناب مولوی، "کِی شود دریا ز پوز سگ نجس- کِی شود خورشید از پف منطمس". محبت و معرفت امام رضا و امام زمان (علیهما السلام)، در جان ملت مومن ما ریشه دارد و قرن به قرن و نسل به نسل، با وجود همه عداوت ها و جنایت های معاندان و تحریف و سانسور حقیقت، منتقل شده است.

این مردم، نسل به نسل، از عمق وجود در محضر اهل بیت علیهم السلام عرض کرده اند "بابی انتم و اُمّی و نفسی و اهلی و مالی. همه عزیزان ما فدای شما باد"؛ و به وقتش هم، جان و مال را فدای پاسداری از این حریم مبارک کرده اند.

اگر نامی از اسلام و ایران باقی است، برکت همین محبتی است که جان و مال پایش فدا شده، تا دوام پیدا کرده و تابناک تر شده است.

بنی سفیان و بنی مروان و بنی عباس و بنی پهلوی و بنی سعود ها در طول تاریخ برای ریشه کنی، یا تحریف و تنقیص دین و اولیای دین جولان داده و قلدر مابی و جنایت کرده اند؛ اما دودمان شان بر باد رفته و این مشعل هدایت، فروزان تر شده است.

آنها با همه جبروت امپراتوری شان، خوراک مار و مور و در تاریخ گم و گور شدند؛ چهار تا و نصفی بازیگر زیر دست و پا که جای خود دارند.

بر بردگان شهرت و شهوت که حاضرند خود و ناموس شان را گرو بگذارند و چند دلار بیشتر بگیرند یا چند ثانیه بیشتر جلو چشم باشند، هیچ حرجی نیست.

اولیای دین فرموده اند "من هانت علیه نفسه، فلا تامن شرّه. از شرّ کسی که خود را حقیر می شمارد (و به خود توهین روا می دارد) ایمن نباش". چون او به خود رحم نکرده و حرمتی برای خود قائل نشده، که حرمت محترمان را نگاه دارد.

بردگان را به آروغ آزادی و الهام بخشی چه کار؟! "بردگان سینمایی" را -که به اعتراف گاه و بیگاه خودشان، جای بردگان را در حرمسرا ها گرفته اند- نباید با "هنرمند" که شان محترمی دارد، اشتباه گرفت. آنها خیلی محترم باشند، در دنیای غرب، به چشم "بازیچه جنسی" و با تاریخ مصرف کاملا کوتاه دست به دست می شوند.

در شرافت (!) برخی جشنواره های غربی همین بس، که کسانی را به عنوان هنرمند تکریم می کنند، که متهم تعرض به بازیگران دیگر هستند. تعفن را  لای زرورق هم که پیچیده باشند، همچنان متعفن است. نباید اجازه داد بوی متعفن فاضلاب، مشام مردم را بیازارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    34 2
    احسنت
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 28
    فرض کنیم آن هاتوهین کردندکه (درپوستربله انجام ومحکوم است)وانجام مکاتبات وحذف مجوز...امادرخصوص محتوای فیلم که به نقدرفتارمذهبیون می پردازدچه نظری دارید؟اینکه سعیدحنایی به پشتوانه عقایدازقضامذهبی قتل می کند16فقره کارگرجنسی وقهرمان هم لقب می گیردچه می شودگفت؟...قطعااین یک نقطه کوچکی ازواقعیت است ؛خیلی هابه پشتوانه تسبیح وحضوردرنمازجمعه وشب قدرومحرم واربعین وحج خودرابرترازهمه می پندارندامادررفتارشان اثری ازاسلام نیست؛یامواردی ازاظهارنظرهاکه بنده معتقدم بخشی درست وبخشی احساسی وهیجانی است ؛سخن این است بیاییم درکناراظهارنظرمیزگردی برای همه این عزیزان بگذاریم ومطالب رابرای آن هابگوییم وگفت وگوکنیم؛بنده ازعدم اظهارنظرآن ها درموردتحریم هاوبانی آن هاناراحتم امابه اعتقادمن بهتراست به جای اینگونه مطلب نوشتن سلایق وگرایش های مختلف رادوریک میزگردآوریم؛حقیقت این است این دوقطبی هاکه بانی اول وآخرش صداوسیماورسانه های انحصاری هستندباعث می شوداعتراض هاوانتقادهاازمداراصلی خارج شود...عباس عبدی وزیباکلام ومصباحی مقدم وآقامحمدی و...همه بایدبیایندومقابل دیدگان ملت گفت وگوکنند...درخصوص سلام فرمانده بنده به شخصه ازآهنگ وموسیقی آن لذت بردم امامنصفانه بگویم آن اجتماع درورزشگاه آزادی ازلحاظ عرف وبافت جامعه ایران اشتباه بودویک نوع تبعیض تلقی شد...یعنی زمان انجام آن درست نبود؛بدیهی است تخریب گران اساسا مشکل باکل آن دارندامااین حجم ازپیام مردم نشان دهنده این اشتباه زمانی دراجرای آن بود...لطفا کامل پخش کنید
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      1 11
      رحمت خدا بر شهید سعید حنایی. اگر نظام به وظیفه خود در برخورد با عوامل فساد در جامعه برخورد نمی کرد هرگز کار به اخساس مسوولیت امثال سعید حنایی نمی رسد. اما متاسفانه به جای تقدیر و دادن مدال فتح به او، او را اعدام کردند و به تمام روسپیان اعلام کردند در ایران بعد از خمینی امنیت دارند برای شکار جوانان.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      8 1
      شما کاملا اشتباه میکنی، برنامه استادیوم آزادی بسیار کار عالی و دشمن سوزی بود.
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      7 1
      1.از کجا میگی به پشتوانه عقائد مذهبی این کارهارو انجام داده است؟ اینکه هر چه دشمنان مذهب میگویند که قرار نیست قبول کرد 2. رفتار مذهبیون؟ کدوم رفتارشان را میگویی؟ برخی افراد تعصب بیجا دارندو آن را به اسم مذهب میزنند 3. همین که تو به افرادی که فاحشه هستند عنوان کارگر جنسی میدی معلوم است چه نگاهی داری 4. یک نقطه از کدام واقعیت؟ واقعیت اینکه فساد اینقدر علنی قبح زدایی میشود؟ تو کلی از از صفحات واقعیت نمیبینی میخواهی نقطه ای از واقعیت را ببینی؟ 5. کدوم خیلی ها خودشون را بالاتر میبینند؟ اینکه مثلا بدن یک ورزشکار سالمتر از بدن یک فرد سیگاری است در آن لحظه دروغ است؟ اون برخی که کار خاصی هم انجام نمیدهندو کبر و غرور میگیردشان مگر چه نسیتی از جامعه هستند؟ 6. طرف رسما داره توهین و هتک حرمت میکنه و تو دم از گفت و گو میزنی؟ طرف جرم انجام میده و تو میخواهی در مقابل انجام جرم صحبت کنی ؟ کسی که توهین میکنه ( نه اینکه سوال و ... داشته باشه ) چه باید بهش کرد؟ کاش اون مقدار که دشمنان در مورد هلوکاست سفت و سخت میگیرند و حتی اجازه سوال و تردید نمی دهند ما هم نسبت به مقدسات خودمان داشتیم 7. همین ایام ببین چقدر مراسم کنسرت و ... داره انجام میشه اونها دیده نمیشه ولی مراسم استادیوم اینطور بهش هجمه میشه 8. چه تبعیضی؟
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      10 0
      عقده گشایی علیه دین و به خصوص شیعه با ملاک قراردادن رفتار یک جانی یا سخن چند اصلاح طلب سرمایه صهیونی هم همان غذای متعفن است در قالب پیچیده شده در زرورق سفسطه! وقتی برای قبح زدایی از عمل روسپیگری عنوانش را می خواهد زیبا و به روز کند و می گوید «کارگر جنسی»، ظاهراً برای انحراف خودت به دنبال سفسطه بازی رفته ای!!
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      4 1
      بله درسته،خدا لعنت کنه کسی رو که به امام رضا توهین میکنه،کسی که تمام ایرانیان از پادشاهان زندیه و صفویه و قاجاریه و پهلوی و جمهوری اسلامی،همگی به او ارادت خاص دارند و منبع نور و برکت برای ایران است.ولی به قول شما کم نیستن آدمایی که از دین و مذهب سو استفاده میکنند.موافقم
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      عرض کردم زمان انجام آن درست نبود...باتوجه به بافت سیاسی واجتماعی کشورما...خودم هم ازآهنگ اون خوشم می آد...درواقع عمده مخالفت هابازمان اجرابودنه خودآن ...ببخشیداین رومی گم امااگرازلحاظ فکری توسعه یافته تربودیم قطعاهمین هم درست بود؛امابه هرحال قبول کنیدحس تبعیض بدچیزیه...اماخواهش می کنم درخصوص این موضوع قاتل خودتون هم بررسی کنید؛ایشون اختلالات روانی نداشت ؛پزشکان حاذق تاییدکردندونوارمغزی بررسی شد؛لطفااون روبررسی کنید؛بله توهین به مقدسات آیین های الهی محکوم است والبته این موردنیز...اماازشماعزیزان مذهبی هم می خوام درخصوص نحوه برخوردبایک منتقدکمی سعه صدرداشته باشید...اسلام یک دین استدلال محوره...
    • محمدرضا طالبی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      3 0
      طرف یک قاتل و جنایتکار بوده که فهمی از اسلام نداشته. عالم دین بوده مثلاً؟ً! کی این وظیفه رو بر عهده اش گذاشته بود؟! کجا شهیدنمایی شد؟! اگر کار خوبی کرده بود، اعدام نمی شد. جنایت یک نفر، باید به کل جامعه تسری و تعمیم داده بشه؟! یهودی ها و مسیحی ها و ادیان و مذاهب دیگر هم که الحمدلله هرگز فرد قاتلی ادعای اعتقاد به دین آنها را نداشته!!! ضمناً، ماجرا فقط پوستر نیست و پوستر بخشی از آن است. در کل فیلم، یک شخصیت ایرانی خوب نیست.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    7 0
    پاشیدن خاک به سمت خورشید. اتفاقا خدا این نوکران باطل و طاغوت، این رذل های حقیر کثیف را به عنکبوت تشبیه فرموده است. سوره عنکبوت آیه ۴۱ : مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاءَ كَمَثَلِ الْعَنكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ . ترجمه: مثل كسانى كه غير خدا را اوليا گرفتند، چون مثل عنكبوت است كه خانه‌اى [بى‌دوام‌] برگرفت، و حقا كه سست‌ترين خانه‌ها، همان خانه عنكبوت است، اگر مى‌دانستند
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    6 0
    کسانی که به برگزیدگان خدا توهین می کنند زمان خود منتخبین خدا، شمشیر بر فرق سر می زدند و تیر سه شعبه پرتاب می کردند و سم می دادند. نابودی دشمنان خدا نزدیک است
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    4 0
    کار یزیدهای زمان کشتن خوبان و توهین به خوبان است. منتظر هم نشینی با یزید باشند در جهنم
  • احمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 1
    وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    این کارها از سر حرص ناکامی اربابهای بازنده شون تلقی میشه. اینها تاب قدرت ایران اسلامی رو ندارند حالا اومدند مثل دزد ناکام، مشق بچه ها رو خط زدند. باختید بیچاره ها.
  • شاهد IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 0
    احسنت برادر ایمانی. دمت گرم گل گفتی برادر.
  • DE ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    این سینمابازان اروپایی فستیوال کن اول برن اینهمه سقط جنین راهبه ها شون روکه هردم درحفاری و ساخت و ساز دیوارهای قدیمی شون سرباز میکنه و چند صدتایی میریزه بیرون ، ببینن، بعدکلاهشون رو بذارن بالا و بالاتر!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس