کد خبر 1381644
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
عمان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دو شرکت هواپیمایی کارون و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پرواز به عمان مجوز دریافت کردند.

به گزارش مشرق، آقای میر اکبر رضوی گفت: همزمان با سفر اخیر رئیس جمهور ایران به عمان و امضای تفاهم نامه‌هایی در حوزه هوایی دو شرکت هواپیمایی مجوز انجام پروازهای مستقیم به این کشور را از سازمان هواپیمایی عمان دریافت کردند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور هواپیمایی ایران ایر و کارون از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عمان مجوز انجام پروازهای مستقیم بین ایران و عمان را دریافت کردند و این دو شرکت هواپیمایی قرار است به‌زودی پروازهای خود را به مقصد مسقط آغاز کنند.

پیش‌ از این چند ایرلاین عربی از جمله «قطر ایرویز» و همچنین هواپیمایی «ترکیش» ترانزیت مسافران از ایران به عمان را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید:

پروازهای ایران به «دوحه»  و «مسقط» و بالعکس برقرار شد

پس از ۱۸ سال وقفه، پرواز توسط ایرلاین‌های ایرانی به عمان از سر گرفته خواهد شد. سازمان هواپیمایی کشوری ایران در اوایل امسال برای شرکت عمان ایر مجوز انجام پرواز چارتر به ایران را صادر کرد. شرکت هواپیمایی عمان از ۲۱ ژانویه (دی پارسال) ۲ پرواز در هفته، یک پرواز به تهران و یک پرواز به شیراز انجام می‌دهد.

سفر اخیر رئیس جمهوری به عمان با همراهی وزیر راه و شهرسازی همکاری‌های جدید در بخش حمل‌ونقل و ترانزیت در دستور کار قرار گرفت که یکی از جمله دستاوردهای این سفر آغاز پروازهای مستقیم به وسیله شرکت‌های هواپیمایی داخلی در مسیر تهران - مسقط و شیراز - مسقط است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس