کد خبر 1381694
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
زلنسکی

رئیس جمهور اوکراین یک مقام امنیتی این کشور را به دلیل آنچه خودخواهی نسبت به کشورش گفته شد، از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور اوکراین در بحبوحه درگیری کشورش با روسیه، یک مقام امنیتی این کشور را از سمت خود برکنار کرد.

«ولودیمیر زلنسکی» اعلام کرد که رئیس منطقه ای سازمان امنیت و اطلاعات خارکیف را از سمت خود برکنار کرده است. رئیس جمهور اوکراین دلیل این اقدام را اینگونه اعلام کرد وی منافع شخصی خود را ورای دفاع از خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین، قرار داده است. او تنها به خودش فکر می کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور پیشین اوکراین از کشورش خارج شد

رئیس جمهور اوکراین توضیح بیشتری درباره اتهامات مطرح علیه «رومن دودین» که در سال ۲۰۲۰ از سوی وی به این سمت منصوب شده بود، نداد.

پیش از این نیز و حدود یک ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، زلنسکی با طرح اتهام خیانت و ناکارآمدی علیه دو مقام سرویس امنیتی اوکراین آنها را خلع درجه کرد. رئیس جمهور اوکراین در آن زمان گفته بود اکنون فرصت مقابله با همه خائنان ندارم. اما به تدریج همه آنها مجازات خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 5
    گزارش ها حاکی از آنستکه که رئیس امنیت خارکیف بعد از اینکه از جوک های دلقکینسکی روده بر شده و تقاضا کرد که رئیس جمهور زلینسکی منت را تمام کرده و برای ارتش اوکراین پیانو و یا طبل بزند اخراج شد.
  • FR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 4
    خودت اولین خائن هستی قورباغه !
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    خوب امریکا به بهانه بمب شیمیایی به عراق حمله کرد هیچ چی هم پپدا نکرد فقط یک میلیون نفر مردم عراق را کشت روسیه هم باید یک میلیون نفر ازصیونیست ها را باید بکشد تا خودش را به امریکا برساند و اینطوری ضایع نشود
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    در ظاهر روسیه به این دلیل در موقعیت ضعف واقع شده است چون مانند امریکای تروریست عمل نکرده است . امریکا در حمله به عراق و افغانستان ابتدا با بمبهای نه تنی تمام کشور را شخم زد و دهها هزار نفر غیر نظامی را به شهادت رساند بعد با خیال آسوده نیروهای زمینی را وارد خاک این کشورها نمود . در زمان اشغال هم با طیب خاطر در مسیرهای داخل شهرها به هر جنبنده ای که دلشان میخواست شلیک می کردند ... روسیه اگر میخواست همانند گاوچران های تروریست امریکائی عمل کند ظرف یک هفته خاک اوکراین را اشغال و سران حکومتی را هم در بند و زنجیر می کرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس