توضیحات سرپرست تراکتور درخصوص لغو بازی با نساجی/ محمودی: ما آماده بودیم

مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص لغو بازی با نساجی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال تراکتور با اشاره به حضور اعضای تیم تراکتور در ورزشگاه برای انجام بازی مقابل نساجی مازندران، گفت: باتوجه به اعلام برنامه‌ بازی دو تیم نساجی و تراکتور از سوی سازمان لیگ، تراکتور روز گذشته (دوشنبه ۹ خرداد) به تهران سفر کرد و آماده برگزاری بازی بود.

وی در ادامه افزود: ما طبق برنامه، امروز (سه شنبه ۱۰ خرداد) با اتوبوس از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و زمانی که اعضای تیم به ورزشگاه رسید، خبر لغو بازی و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی را در سایت سازمان لیگ مشاهده کردیم و آقای سهیل مهدی تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

محمودی با تاکید بر اینکه اعضای تیم تراکتور طبق روال در ورزشگاه حضور پیدا کردند و آماده بازی بودند، بیان کرد: اعضای تیم نساجی نیز در ورزشگاه حضور داشتند و پس از اعلام سازمان لیگ از ورزشگاه خارج و راهی فرودگاه شدیم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در ادامه با ابراز تأسف از شرایط پیش آماده برای این بازی، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تحمیل هزینه اضافی به تیم‌ها دور از انصاف است و انتظار می‌رود با چنین اتفاقاتی شرایط برای فعالیت تیم‌های بخش خصوصی همچون تراکتور، نساجی، هوادار و پدیده سخت‌تر نشود و حمایت لازم از این تیم‌ها به عمل آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس