کد خبر 1382434
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
اسکوچیچ با سفر تیم ملی به اروگوئه مخالفت کرد/ ایران فقط به قطر سفر می کند؟

به نظر می رسد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اروگوئه منتفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که پیش از این حسن کامرانی‌فر و مسئولان فدراسیون فوتبال از احتمال برگزاری دیدار تیم ملی با اروگوئه در فیفادی خرداد در شهر مونته ویدئو خبر داده بودند اما ظاهرا با توجه به اینکه دراگان اسکوچیچ اعتقاد دارد طی کردن بعد مسافت تا اروگوئه به سود ملی پوشان نیست، برگزاری این دیدار منتفی است .

با این وجود پیگیری ها برای برگزاری دو دیدار دوستانه تیم ملی در اردوی قطر ادامه دارد و مذاکرات با تیم‌های کنگو، کامرون و الجزایر همچنان در حال انجام است.

البته طبق اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی این تیم در دوحه با قطر بازی نخواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Javat4 IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 1
    مثل ... ترسیده و میفهمه در مقابل اروگویه معیارش کاملا مشخص میشه و آبرو ریزی میشه پرتش میکنند بیرون گفته بهانه ای بیارم کنسل بشه آخه پشمک کانادا بعد مسافتش کم بود مسولان فدراسیون ایران هم که همگی دلال و مواجب بگیر خودشون رو زدن به ... بی لیاقتها باید برید دنبال همون کنگو و جیبوتی بدبختها ، چه آبرو ریزی بشه داخل جام جهانی فقط ببینید
  • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    این شخص بازی با نیو زیلند را که اروپایی بازی میکند لغو کرد امروز بازی با اروگوئه را رد کرد و تابحال نه کسی از او جواب خواسته و نه او دلیلی ارائه داده است.اینهم از خبرنگاری ورزشی ما. فدراسیون فوتبال هم بنظر نمی اید با این مربی در تماس باشد.ایا بعقل کسی نرسیده که شاید با این مربی بهتر باشد از او پر سید که با چه تیمهایی دوست دارد بازی کند/یا بازی نکند تا وقت تلف نشود. اسکویچ بنظر میرسد ادم بیخیالی باشد که از این زمان فقط دارد برای شغل اینده سرمایه گزاری میکند. مدیر تیم هم بجای صحبت در مورد فوتبال دهانش را باز کرد و گفت ما از این بازی دویست هزار دلار کاریابی میکنیم. دشمن تحریم دوست اینرا شنید و این بازی هم منفل شد. با این مربی انتظاری از تیم ملی نمیشود داشت. متاسفانه نسل طلایی فوتبال ما و ملت در این میان بازنده اصلی خواهند بود.
  • سید فروزان CH ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    درست میکوید ،فاصله تا اروگوئه به نفع تیم نیست ضمن اینکه با توجه به پایان بازیهای باشگاهی اروپا و استراحت بازیکنان ،ایا بازیکنان اصلی حضور داشته باشند یا خیر ؟
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    اسکوچیچ خوب فهمیده که برای حفظ نیمکت تیم ملی تا جام جهانی فقط باید با تیم هایی مثل توگو و زیمباوه و مالدیو باید بازی کنه تا خطری تهدیدش نکنه . تو جام جهانی هم که کسی رو اخراج نمی کنن . تا دیر نشده فرش قرمز رو از زیر پای این جناب ترسو بکشید .
  • نام آشنا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    سابقه تیم اروگوئه را در بازی خشن نگاه کنید و به اسکوچیچ حق بدهید. انها در خانه خودشان نمیخواهند که ببازند در نتیجه بازی بسیار سفت و محکمی را انجام خواهند داد واگر یکی از بازیکنان کلیدی ما اسیب ببیند کار برای ما بسیار مشکل خواهد شد. اسکوچیچ از صدمه دیدن بازیکن کلیدی اش میترسد نه از رویا روئی با تیم اروگوئه. در جام جهانی های گذشته انها دمار از روزگار تیم برزیل دراوردند با بازی خشنی که انجام میدادند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس