کد خبر 1381994
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
یک بازی دوستانه غیر منتظره برای تیم ملی فوتبال ایران؛ به‌دنبال یک «کرواسی» باش

در شرایطی که عنوان شده بود این احتمال وجود دارد تیم ملی فوتبال ایران با قطر دیداری دوستانه داشته باشد، اما مدیر رسانه‌ای ملی تیم این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، پس از لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا قرار بر این شد که شاگردان دراگان اسکوچیچ برای برپایی اردوی تدارکاتی خود راهی قطر شوند. این جابه‌جایی و حضور تیم ملی فوتبال ایران در کشور میزبان جام جهانی شائبه‌هایی را ایجاد کرد که شاید تیم ملی فوتبال ایران در این اردو، با تیم ملی قطر دیداری دوستانه برگزار کند. 

«محمد جماعت» مدیر رسانه‌ای ملی تیم فوتبال ایران در واکنش به این موضوع و در توئیتی اعلام کرد در این اردو هیچ پیشنهادی برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال قطر وجود ندارد. با این حساب باید همچنان منتظر حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم. 

در روزهای گذشته نام چند کشور برای بازی‌های دوستانه اعلام شده اما هنوز هیچ دیداری قطعی نشده است. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال روز گذشته و در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی‌های ادامه دارد و پس از قطعی شدن حریف یا حریفان تدارکاتی ایران، نام کشورها و زمان برگزاری دیدارهای دوستانه اعلام خواهد شد. 

دیدار تدارکاتی تیم ملی با قطر تکذیب شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 1
    قطر ای وطن من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس