رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دغدغه توسعه و عمران روستاها را داریم، گفت: ارائه خدمات به روستائیان با هدف کاهش مهاجرت اولویت است.

به گزارش مشرق، اکبر نیکزاد ظهر جمعه در بازدید از روستاهای شهرستان کهگیلویه، افزود: مشکلات روستاهای مختلف کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احصا و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات روستاهای شهرستان کهگیلویه را به فوریت بررسی و تیم پژوهشکده بنیاد اعزام خواهد شد، عنوان کرد: در برخی روستاها مانند «مهد» ظرفیت کشاورزی خوبی وجود دارد، اما متأسفانه فاضلاب در ساعاتی از روز باعث خراب شدن سیستم آب و هوایی می‌شود.

نیکزاد ابراز کرد: ساماندهی فاضلاب بحث مهمی است که با کارشناسی و برنامه ریزی لازم در روستای «مهد» انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های روستایی شهرستان کهگیلویه توسعه خواهد یافت، افزود: تلاش می‌کنیم این طرح بدون تأخیر و فوری جمع بندی و اجرایی شود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: بوی بد و تعفن فاضلاب روستای «مهد» غیر قابل تحمل است.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد ادامه داد: مردم از بابت بوی تعفن در عذاب هستند و بیماری دامنگیر مردم شده و اسناد نیز موجود است.

وی تصریح کرد: با توجه به ملحق شدن فاضلاب چندین روستای دیگر در پایین دست و ایجاد شرایط خاص و غیر قابل تحمل برای مردم، انتظار می‌رود در کمترین زمان ممکن به هر شکلی، طرح فاضلاب به سر انجام برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس