کد خبر 1383429
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی به روایت عضو ارشد حماس

عضو ارشد حماس گفت اگر ستون‌های نظریه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هدف گرفته شود، نابودی آن نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش مشرق، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس بر اهمیت محور قدس که فلسطین، سوریه، لبنان و ایران در آن حضور دارند، تأکید کرد و گفت، هر کسی گمان می‌کند که این محور از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل هدف گرفته نشده، متوهم است.

بر اساس گزارش «رأی الیوم»، وی در کارگاهی آموزشی به نام «به سوی ایجاد راهبردی ملی برای آزادی قدس» در غزه گفت: نظریه امنیت ملی اسرائیل بر چهار ستون «برتری، جنگ برق آسا، دولت امن و حمایت بین‌المللی» بنا شده؛ اگر این ستون‌ها را هدف بگیریم به نابودی اشغالگر نزدیک می‌شویم و اگر یکی از آنها را هدف بگیریم این رژیم را تضعیف می‌کنیم.

الزهار افزود، نبرد «سیف القدس» نشان داد که غزه به تنهایی و نه تمامی طرف‌های «محور مقاومت» قادر به زدن سیستم امنیتی رژیم اسرائیل هستند.

وی در ادامه به «امکان ورود کشورهای متضرر از اشغالگر، به داخل فلسطین وجود دارد و اشغالگر از این نظر مصون نیست» اشاره و بر اهمیت جنگ واحد علیه رژیم اشغالگر تأکید کرد.  

الزهار تصریح کرد حمایت بین‌المللی از رژیم صهیونیستی «مطلق» نیست و این رژیم به باری واقعی بر دوش جامعه بین‌الملل تبدیل شده است.

وی افزود: نبرد «وعدالآخره» (اسمی که حماس برای نبرد با اسرائیل برای آزادی قدس انتخاب کرده) وعده‌ای الهی به ما برای آزادی قدس و فلسطین است.

نبرد سیف القدس در ماه می سال جاری میلادی (۲۰۲۱) و در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مقدسات فلسطینی و قدس رخ داد و ۱۱ روز به طول انجامید. مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها بیش از ۴۰۰۰ موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    3 0
    پاشنه اشیل اسراییل محاصره نظامیه.اسراییل باید سایه سنگین نیروهای نظامی را پشت مرزهاش حس کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس