کد خبر 1383573
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی نه فقط در ارزیابی جمهوری اسلامی، بلکه در ارزیابی مقامات ارشد و تحلیلگران خود به آخر خط رسیده است. چند نمونه از این ارزیابی ها را مرور کنید:

تامیر پاردو رئیس اسبق موساد: "اسرائیل در سایه چند دستگی بی‌سابقه، وارد مرحله خود ویرانگری شده و در لبه پرتگاه قرار دارد. در شرایطی که دشمنان ما منتظر ساعت صفر نابودی ما هستند، به کشوری تکه و پاره تبدیل شده‌ایم".

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

"اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیکی‌ می‌شود .

کشور ما دو بار به علت جنگ‌های داخلی، اول زمانی که عمر آن ۸۰ سال بود، تجزیه شد و [در جنگ داخلی] دوم زمانی که این سرزمین ۷۷‌ ساله بود، از هم پاشید.

ما اکنون در دوره سوم به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم.  اسرائیل به یکی از سخت‌ترین لحظه‌های انحطاط خود رسیده است".

ایهود باراک نخست‌وزیر اسبق اسرائیل : "احتمالا برای سومین ‌بار در تاریخ حکومت‌های یهود، دچار نفرین دهه هشتم شده‌ایم و بیم آن می‌رود که این نفرین، قبل از 80 سالگی بر سر اسرائیل نازل شود".

مارتین وان کریفلد، مورخ صهیونیست: "اسرائیل از هم خواهد پاشید، جنگ علیه فلسطینیان شکست خورده و در پایان آن، اسرائیل نابود خواهد شد. ارتش، به‌خاطر نادانی فرماندهان، فرار وسیع سربازان از خدمت، رواج مواد مخدر و قاچاق آن در میان نظامیان در حال فروپاشی است".

ژنرال اسحاق بریک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره: "ارتش اسرائیل، ضعیف‌تر از چیزی است که وانمود می‌شود و آمادگی جنگ با ایران را ندارد. اسرائیل در مسیر نابودی است. این، پیش‌ بینی از روی خشم نیست، حقیقتی انکارناپذیر است".

 روزنامه ‌هاآرتص: "زوال اسرائیل نزدیک‌تر از آن چیزی است که می‌پندارید و رفتارهایش، گواهی مرگش را امضا می‌کند. از رفتارهای آپارتایدی ناگوار در داخل و وضعیت اجتماعی- سیاسی و ژئوپلیتیک بسیار شکننده بگیرید، تا احتمال جنگ که می‌تواند با شلیک هزاران موشک از چند محور، کار اسرائیل را یکسره کند".

ارزیابی روزنامه یدیعوت آحارنوت از گزارش "مؤسسه مطالعات امنیتی دانشگاه تل‌آویو" : "همه سناریوها برای اسرائیل در سال 2022، بد و ناگوار هستند".

 یک علت عملیات روانی گسترده علیه ایران در رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل، لاپوشانی همین حال خراب رژیم اشغالگر قدس است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    11 0
    وعده خدا و جهان طبیعت است که ظلم پایدار نمیماند وجدان بشر همیشه غالب است خیلی از یهودی های شریف با این جنایت ها مخالف هستند و این باعث فروپاشی اسراییل خواهد شد.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 5
    ما با یهودیها چه مشکلی دلریم کتابشون پیامبرشون و دینشون رو قبول داریم پس ما باهم برادریم
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    با سلام « بهترین دفاع حمله است ». امریکا، ناتو و رژیم صهیونیستی در مدار نزول تاریخی قرار دارند. این جوامع امکان ارزیابی انگیزشی و بسیج واقعی نیروها و منابع خود را ندارند و اراده لازم برای حمایت و توسعه طلبی در آنها مشاهده نمی شود. مانورهای و نمایش های رسمی در حد یک عادت اداری است. معذالک رژیم صهیونیستی بنظر می رسد برای جلوگیری از فروپاشی و ترتیبات نهادینه شده محور مقاومت در فلسطین دست به عملیات های پیش دوستانه در منطقه خواهد زد. لبنان، سوریه، عراق، یمن و احتمالا ایران از اهداف این اقدام است. اگر برنامه های این رژیم در ایجاد بحران خارجی به ترتیبی مدیریت شود لاجرم واکنش های این ترم مجددا به بافت داخلی آن اصابت خواهد نمود و فروپاشی آن را تشدید می کند.
  • s IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    ایران
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    8 0
    پیشاپیش به همه غربپرستان احمق و ابله داخلی تسلیت میگوییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس