ولیعهد سعودی به قاتل خاشقچی ماموریت جدید داد

افشاگر پشت‌پرده خاندان آل سعود از دستور ولی‌عهد سعودی به مشاور ویژه خود درباره عادی‌سازی روابط خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه الوطن، «مجتهد» افشاگر اسرار آل‌سعود در حساب توییتری خود نوشت: به دستور محمد بن سلمان ولیعهد سعودی یکی از مراکز بزرگ برای تبلیغ عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط «سعود القحطانی» رئیس سابق دیوان پادشاهی سعودی در استانبول ایجاد شده است.

وی افزود: در این دفتر ۱۲ نفر از ملیت‌های مختلف عربی مختلف حضور دارند که بودجه سالانه آن چهار میلیون دلار است. همچنین مدیریت این مرکز بر عهده یک شخصیت عراقی به نام «سفیان السامرائی» است.

سعود القحطانی متهم ردیف اول در پرونده قتل «جمال خاشقچی» روزنامه نگار سعودی در ترکیه بود اما به دلیل روابط بسیار نزدیک با بن سلمان هرگز محاکمه نشد.

دادگاه سعودی در سال ۲۰۱۹، القحطانی را از تمام اتهامات در ارتباط با قتل خاشقچی مبرا کرده و برای پنج نفر دیگر حکم اعدام صادر کرد.

از سوی دیگر، دیروز (دوشنبه) یک رسانه آمریکایی جزئیات جدیدی از تلاش‌های عربستان سعودی برای توافقات امنیتی با رژیم صهیونیستی و برقرار کردن روابط رسمی با این رژیم منتشر کرده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال نوشته عربستان سعودی در حال انجام گفت‌وگوهای جدی با اسرائیل برای برقراری روابط تجاری با این رژیم و رسیدن به توافقات امنیتی جدید با تل‌آویو است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس