آقاجانپور: به دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای رسیده‌ایم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: با علم و دانش است که ما به قدرت می‌رسیم و از همین مسیر است که ما امروز به دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم بزرگداشت شهید احسان قدبیگی طی سخنانی اظهار داشت: استقلال و عزت و شرف و این کشور مرهون مجاهدت‌های شهدا است و به همین جهت باید یاد و خاطره آنها همواره زنده نگه داشته شود.

وی افزود: ایمان و عمل صالح و عشق به اسلام و کشور از ویژگی‌های شهید قدبیگی بود. اینکه انسان وارد عرصه‌ای بشود که از امنیت و عزت کشورش دفاع کند نیازمند عشق و انگیزه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ودجا با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی قطع وابستگی از بیگانگان بود عنوان کرد: تا پیش از انقلاب بیگانگان بر مقدرات سیاسی و فرهنگی کشور حاکم بودند و نیروهای مسلح ما وابسته به بیگانگان بودند.

آقاجانپور تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب آمریکایی‌ها اجازه نزدیک شدن نیروهای ما به هواپیماها را نمی‌دادند اما امروز متخصصان ما هواپیماهای پیشرفته می‌سازند. جوانان و نخبگان ما امروز دارای ظرفیت‌هایی شدند که از استقلال و امنیت این کشور دفاع می‌کنند و شهید احسان قدبیگی هم از این دست جوانان بود.

وی گفت: با علم و دانش است که ما به قدرت می‌رسیم و از همین مسیر است که ما امروز به دستاوردهای چشمگیری در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم. دشمنی امروز نظام سلطه با کشور ما هم بر سر این موضوع است که می‌خواهند علم و تکنولوژی در اختیار خودشان باشد اما ما این انحصار را شکستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ودجا در پایان گفت: صنایع دفاعی کشور امروز به اقتداری رسیده است که دشمن به خودش اجازه تعرض به کشور ما را نمی‌دهد. ما امروز به مرحله خودباوری رسیده‌ایم و کلام امام(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند توسط جوانان مومن و نخبه به تحقق پیوسته است.

عصر روز چهارشنبه (۴ خرداد) طی سانحه‌ای که در یکی از واحدهای تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ پارچین به وقوع پیوست؛ مهندس احسان قدبیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران وی نیز دچار جراحت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس