کد خبر 1384507
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
تهدید دریایی پاشنه آشیل تل آویو/ هراس از غافلگیری مقاومت

مقاومت فلسطین در عرصه دریا لرزه بر اندام دشمن صهیونیست انداخته است و اقتصاد رژیم صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد.

به گزارش مشرق، العهد در گزارشی اعلام کرد: مقاومت فلسطین در عرصه دریا لرزه بر اندام دشمن صهیونیست انداخته است و اقتصاد رژیم صهیونیستی در معرض خطر قرار دارد.

این رسانه می نویسد: تهدید دریایی یک نقطه ضعف بارز است که دشمن از آن رنج می‌برد؛ در زمانی که دایره خطرات امنیتی در اطراف رژیم صهیونیستی بیشتر شده این رژیم از قدرت دریایی مقاومت فلسطین یا غافلگیری‌های آن در این زمینه هراس دارد.

در همین ارتباط، «یوغاف کارمل» تحلیلگر صهیونیست در کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: فرماندهی نیروی دریایی، عملیات خود را از عمق چند طبقه‌ای زیر زمین انجام می‌دهد و آنچه را که دقیقا در هنگام شروع جنگ غزه در سال ۲۰۲۱ رخ داد، به ذهن تداعی می کند. حماس در آن زمان سعی کرد که با یک پهپاد، میدان گازی «تمار» به عنوان منبع اصلی گاز برای شبکه برق رژیم صهیونیستی را هدف بگیرد؛ حمله‌ای که نیروی دریایی اسرائیل با گنبد آهنین دفع کرد.

در ادامه این گزارش آمده، است: نگرانی صهیونیست‌ها حاکی از آن است که تهدیدات موشکی نیروهای مقاومت در دریا به تهدیدی جدی برای اقتصاد رژیم صهیونیستی در دریا تبدیل شده بویژه زمانی که صحبت سکوهای گاز و وابسته بودن دو سوم تجارت خارجی اسرائیل به دریا به میان می‌آید.

این نویسنده صهیونیست افزود، با افزایش خطرات امنیتی، چشم‌ها همواره به سمت سواحل است و این سواحل از طریق نمایشگرهای غول‌پیکر تازه نصب شده که می‌توان هر ساحلی را در هر لحظه و مکانی دید، کنترل می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس