کد خبر 1384540
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
تیراندازی در آلمان ۲ قربانی گرفت

پلیس آلمان روز سه شنبه اعلام کرد که تیراندازی نیمه روز در شهرکی در مرکز این کشور ۲ قربانی گرفته است.

به گزارش مشرق، پلیس در رسانه های اجتماعی اعلام کرده که خطر در این شهرک ۸۵۰۰ نفری در شمال غربی فرانکفورت پایتخت مالی آلمان، برطرف شده، اما جزئیات این حادثه را منتشر نکرد.

یک روزنامه محلی به نقل از یک شاهد نوشته که مردی پس از شلیک به یک زن، خودکشی کرده است.

مهار تیراندازی ها و خشونت های مسلحانه در غرب به ویژه آمریکا چنان از دست خارج شده است که رسانه های این کشور گزارش می دهند تنها در مدت ۲ روز، در ۱۰ تیراندازی دستکم ۱۲ نفر کشته شده اند.

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه به وقت محلی گزارش دادند که بر اثر ۱۰ تیراندازی جمعی در این کشور در دو روز گذشته (روزهای شنبه و یکشنبه) دستکم  ۱۲ نفر کشته و ۳۸ نفر مجروح شده اند.

قانون اجازه حمل اسلحه یکی از قوانین مورد مناقشه در آمریکا است. عده بسیاری از مردم خواستار اعمال نظارت و محدودیت‌های شدیدتر در زمینه فروش سلاح هستند و عده‌ای دیگر معتقدند هیچ قانونی نباید حق آمریکایی‌ها برای حمل سلاح را به خطر بیندازد.

شبکه خبری سی ان ان در گزارش سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ گزارش داده بود: برای هر ۱۰۰ آمریکایی بطرز باورنکردنی حدود ۱۲۰ قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.

 نرخ روزانه تیراندازی دسته جمعی در آمریکا به بیش از ۲.۴ حادثه در روز رسیده است.

آرشیو خشونت با اسلحه آمریکا ۱۳ خرداد ماه گزارش داد که تا دوم ژوئن سال جاری (۲۰۲۲) بیش از هشت هزار نفر بر اثر خشونت با سلاح گرم در آمریکا کشته و بیش از ۱۵ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    اِه، چقدر کم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس