اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص نرخ مالیات اصناف

سازمان امور مالیاتی از تعدیل نرخ های مالیاتی برخی مشاغل در پی برگزاری نشست با اتاق اصناف تهران خبر داد.

به گزارش مشرق،  طلاعیه مهم سازمان امور مالیاتی کشور در پی اعتراض برخی مشاغل و صنوف پایتخت به نرخ‌های مالیاتی سال ۱۴۰۰ صادر شد که به شرح زیر است:

با عنایت به جلسه برگزار شده در تاریخ ۱۸/‌۰۳/‌۱۴۰۱‬ با حضور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، رئیس و مدیران ارشد سازمان امور مالیاتی، نمایندگان اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران و هیأت امنای بازار تهران، تصمیمات زیر در خصوص نحوه اجرای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم برای عملکرد سال ۱۴۰۰ صاحبان مشاغل (صنفی) اتخاذ گردید.

۱. با توجه به بالا بودن نسبت سودآوری فعالیت برخی از صاحبان مشاغل امور صنفی از جمله مشاغل آسیب دیده از کرونا و لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه و پوشاک تعدیل لازم در نسبت مذکور به عمل آید.

۲. برای پرونده‌های مشارکت مدنی با توجه به نصاب تبصره ماده ۱۰۰ برای هریک از شرکاء به طور جداگانه نصاب مذکور در فعالیت شغلی منظور گردد.

۳. نسبت سودآوری فعالیت که در اجرای مقررات آئین نامه اجرایی ماده ۲۱۹ قانون مالیات‌های مستقیم تعیین شده است، برای اطلاع عموم در دسترس قرار گیرد.

۴. مؤدیانی که با توجه به میزان فروش، بالاتر از نصاب مذکور در تبصره ماده ۱۰۰ برای عملکرد سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قرار می‌گیرند نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام نمایند.

اطلاعیه جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص نرخ مالیات اصناف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 20
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    12 37
    کشور باید با مالیات اداره بشه نه نفت یک عده بدون دادن مالیات میلیاردر شدند
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 0
      چشم ، نفت مال شما ، ببر بخور نوش جان ! مالیاتش را هم میدیم به شما !!!
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      14 0
      مالیات هم قانونی داره نه هرچه سود کردم با دولت تقسیم کنم.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      7 8
      البته مالیات با متناسب با درآمد باشه اما با اصل صحبت شما کاملا موافقم کشور دیگه نمی تونه صرفا با درآمدهای نفتی اداره بشه کشور ما هم باید به سمت دریافت مالیات بره البته گام به گام، اداره کشور با درآمدهای نفتی کشور رو به شدت آسیب پذیر کرده اما دریافت مالیات روشی هست که تمام کشورهایی که از موهبت نفت بی بهره هستند و صد البته کشورهای پیشرفته از اون استفاده می کنند
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 1
      احسنت بزرگوار : این نظر کاملا درست است ولی سوال مرا لطفا با بزرگواری و وجدان و خرد جواب بدهید. درامد فروش نفت .گاز. و.پتروشیمی. فولاد.مس.طلا.فروش خاک.عوارض گمرکی.عوارض مختلف شهرداری وجرایم مختلف‌. سودهای بانکی. در کجا هزینه میشود؟ با یک جمع و تفریق ساده ببینید ظرف ۴۳ سال جمعش چقدر مبشود و ملاحظه کنید چه مقدار تا به حال از ان پولها برای رفاه و ابادانی هزینه شده؟
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 1
      22/17 تو هم برو کار کن پول در بیار مطمئنم واسه پول در آوردن زحمت نکشیدی که خیلی راحت داری از مالیات حمایت میکنی اگر تو هم پول میخوای باید به جای نظریه پردازی اقتصادی تو اینترنت بری تو جامعه کار کنی تا پول بدست بیاری
    • راشد IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 3
      بله باید با مالیات اداره بشه ولی آیا مالیاتهای ما صرف اداره کشور میشه؟ یا صرف آدم کشی در سوریه و عراق و یمن و بازسازی جنوب لبنان
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    17 2
    مالیات بزرگترین لطمه رو به تولید کشور زده باید بخاطر سختی کرونا برای مشاغل حداقل تا چند سال همه رو از مالیات معاف کنند
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    10 0
    یک پفک برای بچمون میخریم باید ۹ درصدش رو مالیات بدیم
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    14 2
    خیلی کشورها بخاطر مالیاتهای سنگین سرانجام سرنگون شدن
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    12 1
    فقط مبلغذمالیاتی که دولت سال ۱۴۰۰ گرفت میشه کل قاره اسیا رو اباد کرد این مالیاتها کجا خرج میشه
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    9 0
    مالیاتها کجا خرج میشه ؟
  • محسنم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    5 4
    در حال حاضر خوش حساب ترین قشر در پرداخت مالیات کارمندان هستند که قبل از دریافت حقوقشان مالیات ازشون اخذ میشه
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      6 1
      اصلا کارمند دقیقا چی تولید میکنه که بخواد حقوق هم بگیره ضمنا اینم بدون حقوق کارمندای همیشه طلبکار از محل فروش نفت و مالیات بقیه مردم تامین میشه
  • پیمان IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 1
    سلام اخرش اظهارنامه پر کنیم یانه من کارم تعمیرات موبایله اما متاسفانه مبالغ سوری تو کارتخوانم زیاد کشیده شده نهایت بشه ۳۰۰ م تومن لطفا راهنمایی میکنید
    • فرناز IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      سلام سیصد میلون تومان زیاد نیست که بترسی . اگر مالیات سال ۹۹ شما قطعی شده تبصره ماده ۱۰۰ پر کنید همون لحظه مالیاتت مشخص میشه میتونی تایید کنی و بپذیری اگر که مالیاتت زباد بود و قبول نداشتی اظهارنامه عادی پر میکنی و درامد و هزینه ها رو وارد میکنی . حتما هزینه ها وارد بشه با مقداری درامد . اما اگر تبصره ۱۰۰ شما مالیاتش مثل پارسال بود یا کم بود همون تایید کنی بهتره
    • بهمن آرمان IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      فروش من درسال کمترازسیصدمیلیون تومان است من هم اظهارنامه پرکنم یانه لطفا راهنمایی ام کنید
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      خوداظهاری تبصره100پرکن خیلی به نفعته
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 1
    باسلام.یکی کارهای که باهش کاهش قیمت ها میشه، اینکه،صاحب مغازه های که مغازها رو کرایه میدن،اگر از یک نرخ مشخص، بیشتر مغازه رو کرایه بدن . مالیات رو باید 20 تا 60 درصد ازشون گرفت! .. و در فازهای بعدی باید کاری کرد،که صاحب مغازه، به اندازه فروشی که کرایه کننده،انجام میده،ازشون پول دریافت کنه .مفت خوری و زورگیری و ربا باید در جامعه اسلامی از بین بره.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 0
    چرا باید از مالیات زیاد از نردم کشور اداره بشود این برای کشورهای اروپایی وکشورهایی هست که هیچ منابعی ندارن ولی وقتی خدا به کشور ما ابن همه منابع داده وبا مدیریت درست میشود قرنها از این‌منابع استفاده کرد مثل کشورهای حوزه خلیج فارس چرا از مردم مالیات زیاد گرفته میشود هم‌مالیات زیاد هم‌منابع زیاد ولی مردم بدبخت
  • علی خان IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    لطفا حقوق کارمندها را بر حسب عملکرد و ساعات کاری بدهید که ارزش کار معلوم باشد،، کارمندی که الکی پشت میز نشسته یا روزهایی که تعطیل است چرا حقوق می‌دهید این انصاف نیست ،، کارمندی که کارش هیچ ریسکی ندارد چرا باید با کارمند و کارگری که کارهای پر ریسک انجام میدهن برابر و شاید هم بیشتر حقوق بگیرد .لطفا حقوق ها را با ارزش کار و مقدار روزها و ریسک و عملکرد محاسبه کنید تا ی عده حقوق مفت نگیرن و اگر زبان درازی هم کرد عملکردش را بندازید جلوش و بگید این کارنامه تو است حالا برا چی پر رو بازی در میاری و حقوق زیاد میخواهی و اگر قانع نشد می‌تواند قطع همکار کند و بیاد مانند ما شغل آزاد انجام بده اگه توانشو داره .
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      9 0
      زنده باشی حرف حق زدی واقعا چرا باید ما مالیات بدیم تا جیب یه مشت کارمند پر بشه که اینا تو همون ادارات به ما زبون درازی کنن
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 2
      تو مثلاً چه جوری میخوای عملکرد یه کارمند را بسنجید کارشناس
    • DE ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 1
      . موفق و پایدار باشید
  • محمد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    کشوری که بالقوه حداقل 350ملیارد دلار صادرات دارد باید با مالیات اداره شود؟!!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    یک واحد پولی که در اختیار حکومت قرار میدهید باید حداقل به همین میزان رفاهتان افزایش یابد
  • رضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 0
    اولا ما مشاغل آزاد تا ساعت ۱۲ شب مشغول بکار هستیم. دوما تعطیلی که نداریم. جمعه ها کارمون ۳ برابره.واقعا۴ برابر یک کارمند و گارگر کار می‌کنیم و زمان میزاریم. اونوقت حق نداریم درآمد بیشتری داشته باشیم؟از خوش گذرونی و ساعات استراحت خود می‌زنیم ماه ها تا درآمد بیشتری داشته باشیم. این انصاف نیست..
  • رضا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    بارها در ماه شده مشتری ها کارت کشیدن و از من کفش خریدن ولی پشیمون شدن و من پول اونهارو پس دادم. این حساب کتاب چطوری تو اداره دارایی محاسبه میشه؟ دوستان کارت کشیدن و پول نقد بهشون دادم.واقعا با این نحوه محاسبه داد و ستد بین کاسب هارو شما بهم ریختن و صمیمیت و از بین مردم بردین
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    سلام. بارها شده شاگرد مغازه بجای ۱۰۰هزار تومن مبلغ یک میلیون تومان کارت کشیده بخاطر این صفر اضافه ریال و تومان ...و من مجبور شدم پول طرف و بهش پس بدم. این مبلغ و شما محاسبه میکنید برای مالیات؟ این درسته؟ و خیلی اتفاقات نظیر این مورد..
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    من کفش فروشی دارم و باید ۳ فروشنده مدام داشته باشم در طول سال. گاها ماه اسفن و شهریور۶ فروشنده هم داشتم و با حقوق ۵ میلیون تومان و کرایه مغازه ۳۰ میلیون تومان و هزینه های دیگه این و چطوری باید ثابت کنم که هزینه داره یک مغازه کوچولو؟ با بیمه کردن شاگردهاو هزینه های مضاعف دیگه؟ یهو بگید جمع کنم و ببندم و برم دیگه...
  • فقط خدا IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    سلام میخواستم از شما کمکمون کنین. متاسفانه کارمند اداره مالیات فقط به پورسانت خودش فکر می‌کنه.با عدم اگاهی ما ناجوانمردانه میخواد که تا جایی که در توانش هست آدم رو با خاک یکسان کنه و میگه مخارجتون و خریدتون رو قبول نمیکنم و فقط درآمد اظهار شده تون رو قبول دارم. من که مستأصل شدم و امیدم به کمیسیون هست. چهار سال گذشته بصورت شراکتی و با کلی قرض و وام و کمی بهره فروشگاهی باز کردیم. 3سال گذشته دارنده دستگاه پوز و دارنده جواز کسب یکی نبود چون اصلا در جریان نبودیم که قرار هست اینطور باشد. الان میگن که حتی اگر تو پرونده تون مبلغ دستگاه پوز رو هم ابراز کرده باشید، هم برای اون جواز کسب با توجه به ابراز خودتون، مالیات بر درآمد ابراز شده میگیرند و هم از دارنده دستگاه پوز جدا مالیات میگیرند. دارم دیوونه میشم. آخه ما که برای سال 99 حدود ۷۰۰ میلیون مجموع تراکنش فروش داشتیم و متاسفانه حقیقت رو گفتیم و اجاره مغازه و شارژم حدود 130 میلیون شده که مجبور هستم برای ماندگاری در بازار بدهم، جدا از هزینه خرید کالا و هزینه های دیگه فروشگاه، واقعا در سالی که بخاطر کرونا دو سه بار تعطیل اجباری داشتیم،باید 20میلیون تومان مالیات برام ببرند؟ تازه بگویند پوز رو هم چون به اسم فرد دیگری بوده جدا مالیات میگیرند. نه من و نه شریکم هیچ دارایی نداریم. تو مشورت اشتباهی از سایر کسبه از همان ابتدا دو نفر رو تو پرونده مالیات ثبت نکردیم. الان برای 3 سال قبلمون هر سال 20 زدند. این حجم از ناعدالتی هیچ جا معنا نداره. تو رو خدا اگر قانونی هست به فریاد برسه
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    نمیدانم آیا کارشناسان مالیاتی در چه حدی سنجیده عمل می‌کنند؟ از مواد اولیه مالیات می‌گیرند.از تولید کننده مالیات می‌گیرند از پخش مالیات می‌گیرند از فروشنده مالیات می‌گیرند از مصرف کننده مالیات می‌گیرند از حقوق ودستمزد مالیات می‌گیرند.این ملت بیچاره باید چکار کنند؟۶۸۸۴
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    بخدا من وقتی میرم به این اداره ها و کارمندها رو میبینم که کل کار 5 نفرشون رو جمع کنی کار یک نفر رو انجام نمیدن اعصابم داغون میشه و بدتر از اون که ارباب رجوع رو معطل خودش کرده و داره با گوشی و یا همکارش صحبت میکنه بخدا این پولها که از بیت المال برای اینها پرداخت میشه حرومه و عواقب بدی برای خود و خانواده شون خواهد داشت.
  • کاسب خرده فروش IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    از تولیدیها و کارخانجات مالیات نمیگیرند چون اونها سهامدارشون مسولیت هستند از کاسب بدبختی که صبح تا شب باید منتظر باشه دو ریال برای خرجی خانواده در بیاره بله میگیرن .همون کاسبی که وقتی باد میاد تعطیل میشه خاک میاد تعطیل میشه الحمدالله تا بخوای در ماه به مناسبت‌های مختلف تعطیل میشه کی جوابگو میشه که کرایه یا پول چک مغازش بده اون کارمندی که اگه زلزله بشه سیل بیاد شهادت باشه ......سر برج پولش جیبشه
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    من یه کارگرم که توی یه شهرک صنعتی کار میکنم ما ۳۵نفر کارگریم صاحب کار دیروز امد گفت با پول برق و مالیات و دیگر مخارج حساب کردم دیگه جواب نمیده همش ضرره . شرمنده فکر کار باشید .حالا همه خانوادم ماتم گرفتیم قسط ها و اجاره خونه و مخارج زندگی رو چی کار کنیم.
  • ناشناس IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 2
    اون اقا می گوید مالیات کجا هزینه شده ازش می پرسم هزینه تحصیلی هر دانش اموز حدود هشت تا ده میلیون است و شما می دهید...هزینه همین واکسن کرونا...هر عدد نان حدود دوازده هزار یارانه داره....هزینه امنیت کی میده اگر ناامنی باشد میشه کاسبی کرد پس همان مامور تا قاضی حقوق می خواهند یا امنیت از بیرون باید قدرت باشد و برای تولید قدرت باید هزینه کرد نمونه کشتی یونان......اما مساله اینه پزشکان و دندانپزشکان و ارتوپدها و سونوگرافیها و ازمایشگاهها و داروخانه ها و تراشکاران وسایل خودرو و صافکاران و مکانیکان هیچکدام مالیات واقعی نمی دهند و شاید یک هزارم درامد را بدهند اگر بدهند
  • ناشناس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 1
    من کارمند نیستم ولی می دانم اگر اون کارمند نباشه کشور دچار بی نظمی میشه.......بعد برادر کار فقط یدی نیست چون اگر یدی باشد چرا بعد از چندین ساعت رانندگی خسته میشی....من کارمند نیستم ولی سه برادرم کارمند هستند و فقط یکی که کارمند ..........است دارای وضع متوسط و دو برادر دیگرم خیلی ضعیف هستند....من کاسب هستم و مغازه دار هستم و کاسب با یه تکان قیمت سود میلیاردی می برد ولی کارمند مانده تا اخر ماه برسد...من که وضع مادی بسیار بهتری از هر سه برادرام دارم و جالبه دو شیفت هم کار می کنند.....حقوقا اونا که کم است .......الان شما درامد یک مکانیک یک صافکار یه باطریساز یه لوازم یدکی فروش را با کارمند مقایسه کن
  • کسری خاکسار IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 1
    من دامدارم ۳ساله دارم ضرر میدم تو خرج یومیه ام گیر کردم
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    2 0
    یه تعداد از افراد نمیتونن واسه خودشون کار درست کنن میرن میشن کارمند اداره یا کار گر شرکت. خوب اونا به اینا کار میدن و پول میدن و مالیاتشم در میان.با کسی که میره و واسه خودش کار درست میکنه خیر دولت واسه این چیه که میاد ازش مالیاتم میگیره.
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      دقیقا
  • محسن RO ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    2 0
    به داد مردم برسید بیمه تامین اجتماعی اداره مالیات پدر مشاغل آزاد در آوردن آخه خدارو خوش میاد با کاسب جمعات اینجوری رفتار کنند خدایا به دادمون برس
  • رسول IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    3 0
    در کشورهای اروپایی حکومت در ازای اخذ مالیات با شهروندانش خدمات ارائه میده
  • محمد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 2
    تویی که میگی کارمند مثلا یک مرکز درمانی اصلا پرستار که کارمنده نمیخواد !!!! بچهها سواد توسط معلم نمیخاد یاد بگیرن و غیره مشکل ما مردم ایران اینه که فقط برای اعتراض به هم زرنگیم در صورتی بگیم یه کشور با این همه منابع و معادن و کشاورزی و غیره هدفمند اداره بشه و هرکس به حقش برسه والا کارمندیم الان بخور نمیره
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      تویی که طرفدار کارمندی هستی بدون وقتی تو یه کشور تعداد کارمند زیاد بشه باید به مردم فشار بیارن تا با مالیات و ... حقوق این افراد بیکار و هزینه تراش پرداخت بشه
  • US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 2
    دمتون گرم
  • علی NL ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 1
    سازمان مالیات باید فرصت ارسال اظهارنامه ها را تمدید کند
  • منصور لازمی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    من قصابی دارم ۳۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰پوز کارت آمد و مالت ۱۵۰۰۰۰۰۰۰میخواهد خانه مستجر مغازه مستجر به بانک بدهی دارم این کارپول زیادی برای من نیست مثل دوست گاو فرخت به من کارت کشید چیکار کنم به داری میکم میکه دست سیستم هست
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    درسته مالیات در کشورهای پیشرفته داده میشه ولی بقیه درآمدهای کشورشان از قبیل معادن طلا و نفت و گاز و... در همون کشور به نفع ملتشون خرج میشه و در دریافت مالیات تبعیض قایل نمیشن مثلاً مالیات کارخانجات اصفهان را با آذربایجان مقایسه بفرمایید تقریبا مالیات تبریز ۸ برابر بیشتر از اصفهان است .چرا؟!!!! تازه به کشورهایی که نفت دارن مانند امارات نگاهی بکنید آنگاه مشخص میشود که در کشور ما چه خبر است .
  • ناشناس IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    2 0
    از سال گذشته مرتبا در تلوزیون صحبت از این بوده از تولید کننده مالیات گرفته نشه تا تشویق به تولید شوند و دلگرم، اما از مصرف کننده مالیات گرفته بشه الان هم اجرایی شده ملت چکاره اند!ما باید تابع قوانین باشیم ! در ضمن کشورهایی که مالیات میگیرند حقوق و دستمزدهای خوبی هم پرداخت میکنند ،مصرف مالیات ها هم مشخصه.بعد از43 سال که وابسته به فروش نفت بودیم حالا باید با وجو دتحریم ها زیر بار گرانی ها و مالیات خورد بشیم!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    3 0
    اخه من بابت کدوم خدمات دولت که بمن میده باید مالیات بدم بیمه درمانی که ندارم بیمه بیکاری که ندارم هر وقت نیاز به پول داشتم بانک حمایت نکرد بهم وام نداد ودست بدامن نزولخورشدم؟؟؟ شما بودی مالیات میدادی؟؟؟
  • حسن خیراتی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 1
    به نظر بنده دولت باید به سه گروه تتخفیف ویژه ای در نظر بگیره کشاورزی دامداری و تولید کننده چرا که اگر توجه نکنن در اینده مشکل جدی برای مملکت پیش خواهد امد
  • دانش IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام دوستان . زمانی که ما کسبه کالایی را از شرکتهای تولیدی یا پخش تهیه می کنیم 9درصد ارزش افزوده و مالیات از ما گرفته می شود و ما همین کالا رو در سایت دیجی کالا به فروش میرسانیم دیجی کالا از ما مالیات و ارزش افزوده اخذ می کند که جمعا 30درصد می شود و اگر ما بخواهیم این 30درصد را از مشتری بگیریم که اولا کار درستی نیست و مشتری از ما خرید نمیکند ثانیا تعزیرت به جرم گران فروشی 10 برابر مبلغ ما رو جریمه می کند . عدالت در مملکت اسلامی یعنی همین ، این حق مردم نادان و گمراه است 57 را بیاد آور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس