کد خبر 1385069
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴
کیهان

گفت: سازمان انرژی اتمی کشورمان در واکنش به گزارش غیرواقعی و خصمانه آژانس‌، دوربین‌های فراپادمانی آژانس در مراکز هسته‌ای ایران را حذف کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سازمان انرژی اتمی کشورمان در واکنش به گزارش غیرواقعی و خصمانه آژانس‌، دوربین‌های فراپادمانی آژانس در مراکز هسته‌ای ایران را حذف کرده است.

گفتم: نصب این دوربین‌ها در روال عادی (پادمانی) بازرسی‌های آژانس نبوده و به ایران تحمیل شده بود که اکنون حذف شده‌اند!

گفت: فقط همین؟! این برخورد که با برخورد خصمانه آژانس همطراز و متوازن نیست. آژانس نشان داده که اطلاعات مراکز حساس و استراتژیک ایران را در اختیار دولت‌های تروریست آمریکا و اسرائیل قرار می‌دهد. باید همه دوربین‌ها را حذف کنند و به بازرسان آژانس اجازه ورود به ایران را ندهند.

گفتم: یارو در یک رستوران سفارش خوراک مخلوط گوشت کبک و گاو را داد، ولی هنگام صرف غذا متوجه شد که از گوشت کبک خبری نیست و به مدیر رستوران اعتراض کرد. مدیر رستوران گفت؛ اختیار دارید! گوشت کبک و گاو در این خوراک به میزان کاملاً مساوی طبخ شده و توضیح داد که ما هر روز صبح یک گاو و یک کبک ذبح می‌کنیم و گوشتشان را با هم مخلوط می‌کنیم !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 1
    این نوع عکس العمل، تحقیر ایران و ایرانی ست.
  • CA ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 0
    راست میگه به خدا. فقط خروج از NPT و غنی سازی با تعداد سنتریفیوژهای بیشتر و درصد بالاتر. حذف دو تا دوربین اضافی که خودمون برای خودشیرینی گذاشته بودیم که مسخره بازیه
  • یا ابولفضل IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    ایران باس غنی سازی اورانیوم را نود درصد کنه..ایران باس بره سمت ساخت بمب اتم.... ایران باس قوی بشه..یاابولفضل
    • سید مهدی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      حالا که قوی شدیم،بایدبمب اتم بسازیم اونا از ترس موشکهامون که صهیونیستها رو نابود میکنه،جرات هیچ کاری روندارند درود برسپاه وارتش ونیروهای مسلح چرا منفعل هستیم؟ حالا که همشون میخوان ما رو بکشندو ازداخل وخارج آماج حمله هستیم،زودتر اتمی شویم؛مطمئن باشیدهیچ غلطی نمیکنن. تحریم که هستیم،پس قویتربشیم تا درمقابل ما زانو بزنن وغرامت همه ستمهاشون رو با زو بگیریم انشاالله
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 1
      در خواب بیند پنبه دانه
  • US ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 1
    واقعا متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس