کد خبر 1385143
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
بحران در استقلال؛ هافبک خلاق این تیم رفتنی شد

رسانه‌های قطری از پیشنهاد چند تیم بزرگ این کشور برای هافبک استقلال خبر داده و نوشتند: بهترین پاسور استقلال در لیگ بیست و یکم در حال بررسی شرایط برای انتخاب تیم جدید خود در لیگ ستارگان است.

به گزارش مشرق، تیم استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات شرایط بحرانی را تجربه می‌کند و این به خاطر خداحافظی غیرمنتظره فرهاد مجیدی با آبی‌پوشان بعد از جشن قهرمانی بود.

استقلال که با رکوردشکنی به عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل بیست و یکم رسید اکنون یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که هواداران از آینده آن نگرانند.

 جذب بازیکن توسط رقیب و خروج بازیکنان کلیدی استقلال از این تیم این پیش‌فرض را تقویت کرده است که آبی‌پوشان در فصل پیش رو توان دفاع از عنوان قهرمانی خود را ندارند.

یکی از مهمترین سرخوردگی‌های مسوولان این باشگاه پاسخ منفی جواد نکونام به استقلال بود. پس از پاسخ منفی نکونام به مدیران باشگاه استقلال و سردرگمی این باشگاه در جذب مربی داخلی و خارجی اکنون خبر می‌رسد که قطری‌ها برای ستارگان این تیم دام پهن کرده‌اند.

یکی از این بازیکنان مهدی‌ مهدی‌پور است که بهترین پاسور استقلال در لیگ بود. این بازیکن ۲۷ ساله اکنون در تیررس باشگاه های بزرگ قطری قرار گرفته است.

نشریه العرب با اشاره به آمادگی این بازیکن نوشت: مهدی‌پور از بهترین‌های لیگ ایران به شمار خواهد رفت و با توجه به سن و سالش می‌تواند سال‌ها در لیگ ستارگان قطر توپ بزند. این هافبک خلاق اکنون در حالی بررسی گزینه‌ها است تا بهترین تصمیم برای آینده فوتبالی خود بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالعمر فاروق گمشاد زهی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    بیاد آلبانی پیشرفت می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس