کد خبر 1385174
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
حمله تند اختر به مجیدی؛ تو مربی بزرگی نیستی و هیچ‌وقت بازیکن بزرگی هم نبودی!

مهاجم اسبق استقلال گفت: متاسفانه در فضای مجازی عده‌ای برای تفرقه انداختن، آتش بیار معرکه می‌شوند.

به گزارش مشرق، محسن گروسی در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران و خانواده استقلال تبریک می‌گویم. قهرمانی به خاطر این بود که تیم شروع خوبی داشت و یارگیری خوبی انجام شد. مدیریت با کادرفنی همدل بود. البته در ابتدای فصل کمی لغزش داشتند اما رفته رفته به شرایط ایده‌آل رسیدند و با نوسان کم در طول فصل، افتخاری همراه با رکوردهای خوب برای استقلال رقم خورد.

استقلال نباید زمان را از دست بدهد

مهاجم اسبق استقلال در خصوص انتظار تکرار قهرمانی، گفت: تداوم این کار سخت است. استقلال باید با توجه به بازیکنان و شرایطی که دارد قهرمانی را حفظ کند. البته الان به خاطر جدایی مجیدی به مشکل خورده ولی به نظرم کادر مدیریتی نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند. آن‌ها قصد دارند مثل سال گذشته فردی را انتخاب کنند که مثمر ثمر باشد. بااینحال نباید زمان را از دست بدهیم. استقلال می‌تواند با جذب دو سه بازیکن و حفظ بازیکنان فصل قبل، باز هم مقتدرانه فصل را شروع کند و به قهرمانی برسد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب سرمربی جدید نگرانی‌هایی را برای هواداران به وجود آورده و برای موفقیت تیم باید هرچه سریع‌تر تکلیف این مساله مشخص شود، تصریح کرد: هرکسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد ولی نحوه جدایی مجیدی جالب و قشنگ نبود. با اینکه برای تیم زحمت کشید و قهرمانی کسب کرد. اگر صحبت می‌کرد و دلایل رفتنش را واضح و روشن به مردم می‌گفت، الان شاهد این ابهامات نبودیم که هرکسی حرفی بزند.

نحوه جدایی مجیدی قشنگ نبود

گروسی افزود: در استقلال از مجیدی خیلی حمایت شد. سال‌های گذشته نتایج خوبی نگرفت که البته به خاطر اشکالات مدیریتی بود اما امسال حمایت شد. اول فصل با او قرارداد سه ساله بستند. کار آجورلو بسیار حرفه‌ای بود. او به سرمربی اطمینان خاطر داد که سه سال هست تا تیم را جمع کند ولی جدایی ناگهانی و به این شکل، ابهاماتی را به وجود آورد. با اینحال مجیدی زحمات زیادی کشید و ان‌شالله در تیم جدیدش هم موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص چنددستگی هواداران در فضای مجازی و فشاری که از این طریق روی گزینه ایرانی مانند جواد نکونام ایجاد می‌شود، اظهار داشت: مخالفت کردن اصلا کار قشنگی نیست. مگر فرهاد مجیدی در سال‌های گذشته چکار کرد؟ امسال توانست تیم را به این شکل بسازد. جواد نکونام در سوپرجام و جام حذفی قهرمان شد. در آسیا به مرحله بعد رفت. باید به مربیان جوان و با دانش که وقت می‌گذارند اعتماد کنیم. مدیریت هم حمایت کند شک نداشته باشید با کمی تلاش می‌توانند نتایج خوبی بگیرند. نکونام هم از این قائده مستثنی نیست. او مربی باهوش و با شخصیتی است که دیسیپلین خاص دارد و می‌توانست موفق باشد.

طرفداران مربی خارجی، با دو بازی علیه او هم انتقاد می‌کنند

وی افزود: همین افرادی که می‌گویند باید گزینه خارجی باشد، اگر او هم دو بازی نتیجه نگیرد شروع به انتقادات فراوان می‌کنند. بنابراین باید اجازه بدهیم کادرمدیریت کار خودش را انجام بدهد. آن‌ها بالاخره بر اساس تفکراتی مربی را انتخاب می‌کند. همانطور که از فرهاد مجیدی حمایت شد، باید اجازه بدهند گزینه جدید هم کار کند و نتیجه مثبت بگیرد و متاسفانه در فضای مجازی عده‌ای برای تفرقه انداختن، آتش بیار معرکه می‌شوند.

مهاجم ملی‌پوش اسبق استقلال گفت: هواداران نباید به حرف افراد و گروه‌ها توجه کنند چون آن‌ها به دنبال تفرقه افکنی هستند و گاهی اوقات هم موفق می‌شوند. بنابراین فقط باید به رسانه باشگاه و رسانه‌های رسمی توجه کنند تا شاهد تفرقه نباشیم. هواداران سرمایه‌های واقعی باشگاه هستند و نباید بین آن‌ها دوگانگی به وجود بیاید. این مساله به تیم ضربه می‌زند. آن‌ها در می‌توانند کنار هم، کمک حال مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باشند تا ان‌شاالله تیم در فصل جدید هم نتایج خوبی بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    گفتم خدایا رییس آژانس انرژی اتمی چه کارش به استقلال و مجیدی! نگو رافائل نبود محسن بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس