قطعنامه ضدایرانی آژانس اتمی خروج ایران از NPT را سرعت می‌‌بخشد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی اتمی گفت: قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌بخشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز لابی صهیونیستی تلاش دارد تا در تمامی معادلاتی که به نفع جمهوری اسلامی است ورود کرده و آن را بر هم زند.

وی افزود: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها علیرغم اینکه ادعای استقلال می‌کنند اما هم اکنون در تور لابی صهیونیست‌ها قرار گرفته اند و در حقیقت برده آنها شده‌ و بله قربان گویی صهیونیست‌ها شده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آمریکا و اروپا اخیراً پیام داده اند که اگر ایران بنا دارد پرونده هسته‌ای خود را مختومه کند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد در حالی که جمهوری اسلامی اصلاً رژیم صهیونیستی را به حساب نمی آورند و معتقدیم که باید نابود شود.

جلالی گفت: تا زمانی که غده سرطانی به نام صهیونیست‌ها در جهان وجود دارد باید با افزایش قدرت و ایستادگی در برابر ظلم قدرتمان را افزایش دهیم و به از بین بردن رژیم صهیونیستی سرعت ببخشیم که به زودی این امر هم محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا اخباری درباره کشته شدن رئیس سازمان جاسوسی موساد در عراق منتشر شده و حتی رئیس اسبق موسی به صراحت گفته که اسرائیل درآستانه نابودی است که معنای این حرف‌ها آن است که برنامه محو رژیم صهیونیستی عملیاتی شده و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند قبل از نابود شدن به منافع جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند اما قطعا جوانان غیور کشورمان و حتی محور مقاومت در آمادگی کامل برای نابودی صهیونیست‌ها هستند.

وی گفت: قطعنامه اخیر شورای حکام علیه جمهوری اسلامی، تصمیم ایران را برای خروج و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه برخی اقدامات ذیل NPT سرعت می‌دهد.

جلالی افزود: آمریکا باید بفهمد اگر بخواهد عقلش را به دست صهیونیستها بدهند هیچ کدام از مشکلاتش حمله خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به هیچ وجه درباره رفع تحریم‌ها به مذاکرات دل نبسته است بلکه ما به دنبال خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم که این امر هم محقق شده است البته رفع تحریم دست آمریکایی‌ها است که می توانند هم افزایی کنند ولی ما به آنها توجهی نداریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: رفع تحریم‌ها نیاز اصلی آمریکایی هاست نه ما؛ آنها باید بدانند که با قطعنامه آبکی شورای حکام علیه جمهوری اسلامی هیچ کاری پیش نمی‌رود و ایران با قدرت بیشتر حق خود را بر اساس دانش و فناوری صلح آمیز هسته ای به دست می آورد.

وی در پایان افزود: رژیم صهیونیستی مشکل اساسی جهان اسلام است و باید قدرت کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا کند تا بتوانیم لابی صهیونیست‌ها را هم مثل رژیم صهیونیستی محو کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 7
    جل الخالق
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      7 2
      یعنی تو به خالق هم اعتقاد داری؟!!!! جل الخالق!!
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 5
      نه فقط تو به این چیزا اعتقاد داری
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      خالق اینها ارباب یانکی شونه که بهش اعتقاد دارن!!! خخخخخخخ
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    13 1
    خارج شدن از NPT‌خواست ملت ایران است اژانس متعلق به اسراییل است
    • قریشی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      وقتیکه خود امریکا و اسرائیل به هیچ قانونی پایبند نیستند و هزاران کلاهک هسته ای فعال دارند لزومی نداره ما پایبند باشیم . خود رژیم صهیونیستی در زمان ورود بازرسان با دیمونا جلوی تعدادی از آسانسورهایی که به طبقات پایین تر راه داشتند رو دیوار کشیدند و اجازه بازرسی به هیچ ارگانی رو نمیدن ... اگر هسته ای بده چرا فقط برای ما بد باشه؟!!!
  • CA ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    15 1
    کلا باید از NPT خارج بشیم
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    11 0
    زودتر خارج بشید
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 15
    «مال این حرفا نیستید» رو تا الان کسی بهتون گفته؟!
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      تو چی؟
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 10
    دقیقا دنبال همین هستن
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 6
    NPT مخفف چه حروفیه؟!
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      Non Proliferation Treaty یعنی پیمان منع اشاعه هسته ای (همه کشورهای دنیا بجز دارودسته خودشون مثل فنارسه و انگلیس و اسرائیل وحشی! )
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 1
    از سال 84 تا الآن داره میشه 20 سال که خودتون و ما رو اسیر اتمی کردید.به خدا که دعا دعا میکنیم از NPT بیاید بیرون و بمب هم بسازید اما همین حالا نه 20 سال دیگه
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 1
    ای کاش جربزشو داشتین و‌ خارج میشدین ولی افسوس که مملکت دست کساییه که بجای عمل کردن فقط حرف میزنن!
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    هیچ آخر و عاقبتی با امریکا و صهیون نخواهیم داشت پس بساز آنچه را که باید بسازی . گور بابای ان پی تی
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • . GB ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    پاکستان - هندوستان- اسرائیل- نمونه کشورهایی هستند هم بمب اتم دارند هم عضو npt نیستند بعد ما هم عضو هستیم هم تحریم و از همه بدتر چرا یک کشور جعلی به ایم اسرائيل که عضو ان پی تی هم نیست بخواد دخالت کنه ... این نشانه درماندگی در تصمیم گیری مدیران کشور است... یا رومیه روم یا زنگیه زنگ.... یه مرد پیدا نمیشه تو این کشور از ان پی تی خارج بشه... تصمیم مردانه بگیره
  • مریم IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    1 0
    چه لزومی دارد ما متعهد بمانیم در معاهده ای که دولتهای هسته ای اصلا اعتقادی به آن ندارند. ضمنا خیانت برجام‌ انقدر خسارت بار بوده که هر چقدر تلاش کنیم جبران ناپذیر خواهد بود. مذاکرات مضحک برجام را رها کنید شما را به خدا. کم ملت رو تحقیر کنید.
  • ایرانی US ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    اخیرا اخباری درباره کشته شدن رئیس سازمان جاسوسی موساد در عراق منتشر شده و حتی رئیس اسبق موساد به صراحت گفته که اسرائیل درآستانه نابودی است که معنای این حرف‌ها آن است که برنامه محو رژیم صهیونیستی عملیاتی شده و این رژیم در لبه پرتگاه و فروپاشی قرار دارد.
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      خخخخخ تو چقدر ساده ای اخه
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    از ان پی تی خارج بشید و درنگ نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس