کرونا در اسرائیل

گزارش های رسمی منتشر شده از وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در سرزمین های اشغالی، نشان دهنده افزایش میزان همه گیری ویروس کرونا در میان صهیونیست ها است.

سرویس جهان مشرق _ مقامات رژیم صهیونیستی پس از شروع و همه گیری ویروس کرونا اعلام کردند که سرزمین های اشغالی اولین جایی خواهند بود که واکسیناسیون سراسری با استفاده از واکسن های فایزر و مدرنا علیه ویروس کرونا را آغاز و همه گیری کرونا در اسرائیل را متوقف خواهند کرد.

اما علی رغم این ادعای مقامات اسرائیل و واکسیناسیون سراسری ساکنان سرزمین های اشغالی با استفاده از واکسن های آمریکایی فایزر و مدرنا، صهیونیست ها ساکن در فلسطین اشغالی، پنج موج همه گیری بیماری کرونا را تجربه کردند و با توجه به جدید ترین آمار منتشر شده، به نظر میرسد که اسرائیل مجددا در آستانه ورود به موج جدید همه گیری کرونا قرار گرفته است.

بر اساس آمار های رسمی منتشر شده، میزان مبتلایان به کرونا در سرزمین های اشغالی دوباره افزایش یافته است. وب سایت اسرائیلی معاریو در این رابطه نوشت :

سرزمین‌های اشغالی در آستانه ورود به موج جدید کرونا قرار گرفت
نرخ ابتلا به کرونا در اسرائیل در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است، به طوری که در روز گذشته ۴۵۸۵ مورد متبلا تایید شده به این ویروس ثبت شده و نرخ ابتلا به ۱.۱۹ افزایش یافته است
  همچنین تعداد مناطق قرمز در اسرائیل افزایش یافته است که در مقایسه با ۷ هفته گذشته، به ۷۴ منطقه قرمز رسیده است

یک کاربر صهیونیستی در واکنش به افزایش مجدد همه گیری کرونا نوشت :

سرزمین‌های اشغالی در آستانه ورود به موج جدید کرونا قرار گرفت
تعداد بیماران بدحال کرونایی دراین هفته ۳۰ درصد افزایش یافت
در عرض دو روز، تعداد مبتلایان به کرونا در روز به ۵۰۰۰ مورد رسید و ضریب همه گیری افزایش یافت است به نظر این یک موج جدید در اسرائیل است
و با این حال هیچ تست و آزمایشی از کسانیکه از طریق فرودگاه بن گورین وارد اسرائیل (سرزمین های اشغالی) میشوند گرفته نمیشود
انگار از اشتباهات گذشته درس نمی گیریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس