کد خبر 1386621
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۰

پشت گوشی شباهت زیادی به وان پلاس ۱۰ پرو دارد، اما ماژول دوربین به طور قابل توجهی بزرگتر به نظر می‌رسد. کناره‌های گوشی نیز کاملا مرموز هستند.

به گزارش مشرق، به تازگی رندرهایی از گوشی وان پلاس ۱۰ منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. ظاهر این گوشی بسیار شبیه به وان پلاس ۱۰ پرو می‌باشد.

رندرها نمایی از نمونه اولیه این گوشی را به تصویر می‌کشند و ممکن است با طراحی نهایی آن متفاوت باشند. وان پلاس تا کنون دو گوشی از سری ۱۰ خود یعنی ۱۰ پرو و ۱۰R را عرضه کرده است. همچنین طبق برخی شایعات، مدل وانیلی ممکن است در نیمه دوم سال جاری عرضه شود.

افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس۱۰ +عکس

مشخص نیست که آیا رندرهای منتشر شده مدل وانیلی ۱۰ را به تصویر می‌کشند یا خیر. همچنین این احتمال وجود دارد که وان پلاس بخواهد این محصول را با نام دیگری راه اندازی کند و وان پلاس ۱۰T یکی از رقبای اصلی آن باشد. پشت گوشی شباهت زیادی به وان پلاس ۱۰ پرو دارد، اما ماژول دوربین به طور قابل توجهی بزرگتر به نظر می‌رسد. کناره‌های گوشی نیز کاملا مرموز هستند.

افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس۱۰ +عکس

دکمه‌های تنظیم صدا طبق معمول در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست قرار دارد. نوار لغزنده در تصاویر مشاهده نمی‌شود. اگر این رندرها دقیق باشند، این اولین گوشی پرچمدار وان پلاس خواهد بود که یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های خود را حذف کرده است. زمان نشان خواهد داد که آیا این رندرها واقعی هستند یا خیر. باید منتظر بمانیم تا ببینیم وان پلاس برای پرچمدار مرموز خود چه در سر دارد؟

افشای تصاویر گوشی پرچمدار وان پلاس۱۰ +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس