کد خبر 1386789
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
لپ تاپ

XPS ۱۳، ۲-in-۱ از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core i۵-۱۲۳۰U یا Core i۷-۱۲۵۰U که تراشه‌های بسیار کم مصرف اینتل هستند، پشتیبانی می‌کند.

به گزارش مشرق، لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر پرچم‌دار دل در حال تغییر شکل از یک لپ‌تاپ با لولای انعطاف‌پذیر به تبلتی با صفحه کلید جداشدنی است. لپ تاپ XPS ۱۳ ۲-in-۱ لولای ۳۶۰ درجه را با کیبورد XPS ۱۳ Folio تعویض می‌کند.

این کیبورد روی لبه پایینی قرار می‌گیرد و می‌تواند تبلت را در یکی از سه زاویه ۱۰۰ درجه، ۱۱۲.۵ درجه یا ۱۲۵ درجه قرار دهد. این دگرگونی، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند از XPS ۱۳ ۲-in-۱ به عنوان یک تبلت مستقل یا یک لپ‌تاپ بسیار نازک استفاده کنند.

دل لپ‌تاپ قابل تبدیل پرچم‌دار خود را به عنوان فروشگاهی یک‌جا برای کار، خلاقیت و سرگرمی در نظر گرفته است. XPS ۱۳ ۲-in-۱ در نوع خود اولین محصولی است که اتصال اختیاری ۵G را در کنار پشتیبانی از eSIM ارائه می‌دهد. این تبلت همچنین از وایفای ۶E و بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core i۵-۱۲۳۰U یا Core i۷-۱۲۵۰U که تراشه‌های بسیار کم مصرف اینتل هستند، پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپی که تبدیل به تبلت می‌شود +عکس

 XPS ۱۳ ۲-in-۱ با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴x، حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی PCIe SSD و گرافیک یکپارچه Iris Xe عرضه می‌شود. دل هیچ رتبه بندی در خصوص عمر باتری ارائه نکرده است و فقط گفته که XPS ۱۳ ۲-in-۱ دارای سلول  ۴۹.۵WHr است. این محصول از قلم XPS نیز پشتیبانی می‌کند؛ این قلم با اتصال به آهنربا در بالای دستگاه شارژ می‌شود. XPS ۱۳ ۲-in-۱ برای افراد راست دست و چپ دست طراحی شده است. انتظار می‌رود که در کمتر از ۲ ساعت شارژ شود و با یک بار شارژ حدود ۵۰ روز دوام بیاورد.

قابلیت جذاب این محصول Tile داخلی آن است که در صورت گم کردن قلم به کمک کاربران می‌آید. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ می‌باشد، پنل آن از DisplayHDR ۴۰۰ و روشنایی ۵۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند و بدنه آن از آلومینیوم تشکیل شده است. این محصول در دو رنگ رنگ آسمانی و آبی تیره عرضه می‌شود. دارای حاشیه‌های نازکی است که دسترسی به نمایشگر لبه به لبه (edge to edge) را امکان پذیر می‌کند.

لپ‌تاپی که تبدیل به تبلت می‌شود +عکس

تبلت XPS ۱۳ ۲-in-۱ در ابعاد ۱۱.۵ در ۷.۹ در ۰.۳۱ اینچ و وزن بین ۱.۶ تا ۱.۸ پوند بسته به مدل (وایفای و ۵G) عرضه می‌شود. این تبلت مجهز به یک وب کم ۵ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰p و پشتیبانی از Windows Hello (تشخیص چهره) و دوربین اصلی ۱۱ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K می‌باشد.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس