ماشاالله شاهمرادی زاده

ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما با انتقاد شدید از سیاسی کاری برخی دست اندرکاران سینما گفت: بنده با صراحت اعلام می کنم تنظیم کنندگان بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی

به گزارش مشرق، ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما با انتقاد شدید از سیاسی کاری برخی دست اندرکاران سینما گفت: بنده با صراحت اعلام می کنم تنظیم کنندگان بیانیه برای تحریک نیروهای نظامی و امنیتی نامرد و بی شرافت هستند و از یکایک نهادهای قضایی، امنیتی، روحانیون و سینماگران انقلابی می خواهم که به میدان آمده و یک بار برای همیشه تو دهانی محکمی به این یاوه گویان بزنند.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه»  افزود: برخی حوادث مانند حادثه متروپل آبادان باعث می شود برخی افراد به ظاهر دوست و در باطن دشمن ماهیت شیطانی خود را رو می کنند و یکی یکی خود را نشان می دهند!

این سینماگر با تأکید بر اینکه بنده بارها گفته ام و باز هم هشدار می دهم که فراماسونرها و شیطان پرست ها برای سینمای ما خط و ربط تعیین می کنند اظهار داشت: سینمای سیاه و چرک امروزی که به ظاهر اسم سینمای اجتماعی روی آن گذاشته اند در واقع ساخته و پرداخته همان دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و ایران و قرآن است!

شاهمرادی زاده در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما چه برخوردی باید با سردمداران بیانیه منتسب به سینماگران صورت گیرد متذکر شد: همه آن ها باید ممنوع الکار شوند. نهادهای نظامی و امنیتی باید وارد میدان شوند و یکایک این افراد را مورد موأخذه قرار دهند چرا که بر اساس قانون هر کس نیروهای رزمنده یا اشخاصی را که به نحوی در خدمت نیروهای مسلح هستند تحریک موثر به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای ‌وظایف نظامی کند در صورتی که قصد براندازی حکومت یا شکست نیروهای خودی در مقابل دشمن را داشته باشد، محارب محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از این گفتگو خاطرنشان کرد: باعث شرمساری است که انقلابی های سینما خانه نشین شدند و معاندین میدان دار! من نمی دانم مسئولان چرا اجازه چنین رفتاری را به این افراد می دهند؟

شاهمرادی زاده در پایان این گفتگو افزود: من امیدوارم یکایک انسان های انقلابی وارد میدان شوند و از هویت اسلام و ایران اسلامی دفاع کنند و پاسخ این افراد را که هدف شان ایجاد آشوب و تشتت در جامعه است را بدهند.

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 1
    حاتمی کیا انقلابی دو آتشه که خودش میگوید فیلمساز حکومتیست به تناسب ترورهای اسراییل سریال میلیاردی موسی میسازد ! موقع شرکت دادن در جشنواره لوکارنو فیلم آبادانی های کیانوش عیاری که کپی نازل دزد دوچرخه بود در بنیاد فارابی نعره میکشید که مگر در ایران نازیسم حاکمه اینجا ایتالیا نیست ! آژانس شیشه ای خودش کپی بعد از ظهر سگی هالیوودی بود ! مگر اینجا امپریالیسم حاکمه ؟! در بنیاد سمتی نداشت و به او هم ربطی نداشت ! جشنواره عمار، روایت فتح ، انجمن سینمای دفاع مقدس ، رسانه اوج و ده ها مرکز دیگر که وابسته به بودجه بیت المال بوده و خروجیشان صفر یا تعدادی فیلم درجه سه سفارشیست از فرصت فراهم آمده به تکاپو افتاده اند تا به بهانه دفاع سهمی از سفره انقلاب نصیبشان شود ! سلبریتی را فقط در جشنواره ها نبینید. سلبریتی های مذهبی نما و دفاع مقدسی سالهاست زالو وار خود را به نظام و مردم تحمیل کرده اند. هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم خواهان بودجه اضافه تر معادل فروش دو فیلم از ارشاد شده بود ! از الان باید منتظر سریالی مفتضح تر از یوسف باشیم و خون دل بخوریم که در این اوضاع فلاکت بار اندک بودجه بیت المال را صرف ساخت پیامبر یهودیان کردند ! جیب گشاد سلبریتی ها از هر نوعش هرگز پر نمیشود ! اگر برای الیا کازان اعتبار و آبرویی ماند برای حاتمی کیا هم میماند ! هم پیاله های حاتمی کیای متکبر بدانند اگر اینجا ایتالیا نیست دوران مک کارتیسم هم نیست . تفاله های خودشیفته ای مثل تو جایشان در زباله دان تاریخ سینماست.
    • علی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 0
      ‏‪آقا یا خانم ۱۶:۱۹ آرام باش! خدا را شکر ، گفتمان امثال شما ، بعد از روی کار آمدن دولت اصلاحات خاتمی و روحانی ، نخ نما شده و پوسیدگی چنین گفتمانی ملموس تر شده . دورانی که تفکر امثال شما زیر چتر پلید جامعه مدنی حجاریان و چتر پلید دلواپسان هاشمی ، چتر پلید و دروغین خرد جمعی خاتمی و نهایتاً چتر پلید تندو آتشین روحانی ، جولان میزد تمام شده . امروز دیگر حرف های توخالی چنین گفتمانی رو شده . به شما نصیحت میکنم که سعی نکنید دیگاه خود را به صورت قهری به دیگران تعمیم دهید ، که این کاری غلط است . هم خودت و هم دیگران را اذیت می کنی. این را هم عرض کنم که من به شخصه تا کنون بیش از ۵ بار سریال یوسف پیامبر را به صورت کامل تماشا کرده ام ، هر بار بیشتر از دفعه قبل با فضای فکری-احساسی فیلم ارتباط گرفته ام . جدای از بعضی ایرادات فنی ساده ی فیلم ، فیلم سرشار از احساساتی است که حال آدم را خوب می کند . عمو ۱۶:۱۹ برو گوشه ای گیر و برای خودت آرام باش ! خودت و دیگران را آزار نده!
  • سید فروزان CH ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    مقصر اصلی و مرکز فساد وزارت ارشاد است این وزارتخانه باید پاکسازی شود و پروانه بازیگری و فعالیت تمامی سلبریدها باطل آقای خاتمی کیا یا ارجمند را بگذارند وزیر ارشاد
  • هادی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    شاهمرادی زاده در پاسخ به این سوأل که به عقیده شما چه برخوردی باید با سردمداران بیانیه منتسب به سینماگران صورت گیرد متذکر شد: همه آن ها باید ممنوع الکار شوند. نهادهای نظامی و امنیتی باید وارد میدان شوند و یکایک این افراد را مورد موأخذه قرار دهند چرا که بر اساس قانون هر کس نیروهای رزمنده یا اشخاصی را که به نحوی در خدمت نیروهای مسلح هستند تحریک موثر به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای ‌وظایف نظامی کند در صورتی که قصد براندازی حکومت یا شکست نیروهای خودی در مقابل دشمن را داشته باشد، محارب محسوب می‌شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس