کد خبر 1387139
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
آقا پور

وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در پی درگیری با ۲ خفت‌گیر در بزرگراه همت از ناحیه شانه چاقو خورد و موتورسیکلت وی نیز به سرقت رفت.

به گزارش مشرق، وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها در نمایش «باغ» به کارگردانی حسن معجونی به ایفای نقش می‌پردازد شامگاه دوشنبه ۲۳ خرداد در بزرگراه همت با ۲ خفت‌گیر درگیر و مضروب شد و موتورسیکلت وی نیز توسط خفت‌گیران به سرقت رفت.

آقاپور درباره این حادثه توضیح داد: بعد از اجرای نمایش «باغ» با موتورسیکلت خود در بزرگراه همت در حال بازگشت به منزل بودم که دیدم در کنار بزرگراه ۲ خفت گیر فردی را به شدت مجروح و کیف او را سرقت کرده‌اند. بلافاصله دور زده و برگشتم تا به فرد مجروح کمک کنم. خفت‌گیران که قصد فرار داشتند سوار موتورسیکلت خود شدند ولی یک خودرو برای جلوگیری از فرار آن‌ها، با مورتورسیکلت خفت‌گیرها برخورد کرد و موتورسیکلت واژگون شد.

وی ادامه داد: خفت‌گیرها بعد از واژگون شدن موتورسیکلت‌شان، با چاقو به من حمله‌ور شدند و از ناحیه شانه من را مجروح کرده و با موتورسیکلت من فرار کردند.

این بازیگر تئاتر با بیان اینکه زخم وارد شده به شانه‌اش عمیق است، درباره احتمال وارد شدن آسیب جدی به تاندون‌ دستش، یادآور شد: در بیمارستان پزشکان معالج به من گفتند که به دلیل عمیق بودن زخم درمان و بهبودی دستم زمان‌بر است. در اظهار نظر اولیه پزشکان معتقدند که آسیبی به تاندون دست نرسیده ولی نظر قطعی در این خصوص منوط به بهبودی زخم و کشیدن بخیه‌ها است تا بعد از عکس‌برداری مجدد مشخص شود که تاندون آسیب دیده و نیاز به فیزیوتراپی و جراحی نیاز هست یا نه.

آقاپور در پایان درباره وضعیت پیگیری این حادثه توسط مراجع قانونی، گفت: به کلانتری شکایت کردم. استعلام اولیه‌ای که از موتورسیکلت رها شده خفت‌گیران انجام شده بیانگر این بود که وسیله نقلیه سرقتی نیست. البته به من گفته شد شاید موتورسیکلت به تازگی سرقت شده و هنوز شکایت سرقت نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    17 0
    با قطع انگشتان یا خود دست و پا بطور چپ و راست برای دزدانی که علاوه بر دزدی ... جراحت وارد میکنند یا قدرتنمایی میکنند یا عنف و ...میشه به راحتی جلوی خیلی از دزدیها رو گرفت...
    • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      12 0
      زندان یکم فیلمش در اومده بود یکم از هتل وضعیتش پایین تر بود تو همین مشرق خیلی ها اعتراض کردن خوب انتظار داری طرف پر رو تر نشه ! زندان باید بیگاری باشه برا یه لقمه غذا صبح تا شب کار کنن که وقتی میاد بیرون هر کار ساده ای قبول کنه و لذت ببره نه اینکه وقتی میاد بیرون وقتی غذا جا خواب مفت نباشه بره خلاف کنه که برگرده زندان
    • حیدر صالح IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      2 0
      در قانون مجازات اسلامی حکم سلاح سرد محربه است و محارب اعدام می شود
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    5 0
    موبايل و كيف قاپي و زدن گردنبند از گردن و اينگونه جرايم كه اونقدر زياد شده ديگه عادي شده چند روز پيش بعدظهر در خيابان شيخ بهايي ايستاده بوديم كه يكدفعه سروصدا شد و شلوغ و مردم از همه طرف ريختن بعد ديديم يك خانم كه روسريش افتاده و لباس هاش خاكي و كثيف شده بودو از دستش هم خون ميومد گفت گل خريده بودم اومدم سوار ماشين بشم در ضمن ماشينش سانتافه بود يكدفعه دو نفر با موتور اومدن و گفت سوئيچ ماشين و كيفتو بده شروع كردم به جيغ زدن فقط مردم نگاه ميكردن هيچ كس هم جلو نيامد اونا هم به زور سوئيچ و كيف گرفتن بعد يكي از اونا منو محكم هل داد افتادم توي جوي آب و با ماشين فرار كردن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    8 21
    مشکل ما از آن تفکری است که کمیته را نابود و خلحالی را طرد کرد تا رضایت مجامع حقوق بشری را به دست آورد و ژست آزادی و حقوق بشر بگیرد.
    • امیر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      8 5
      لطف کن خاطرات خلخالی را بخوان
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      1 1
      مشکل ما وجود افرادی مثل توئه
  • حسین PL ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    7 0
    زندان با اعمال شاقه بهترین راه حله.
  • م.ر IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    10 0
    جدیداً به جز اخبار زیاد می شنوم که از آشنایان در تهران کیف قاپی یا دزدی شده .. آسیب شناسی آن که بحث زیادی دارد و باید از دید جامعه شناسی و روانشناسی اجتماعی به آن نگاه کرد ولی باید به فکر بازدارندگی بیشتر و بهتر بود یکی از آن بازدارندگی ها تبعیت این افراد به جزیره یا جای مخصوصی هست که در آن جا برای کشور کارکنند چند سال تا بازدارندگی باشه نه اینکه مثل هتل برن بازداشتگاه در بیان .
  • ن IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    2 0
    باید فرهنگ شجاعت و بی تفاوت بودن مردم را بالا برد که در چنین مواقعی همه احساس وظیفه کنن و نیز قانون اسلام در مورد دزد اجرا شود
  • DE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 3
    اومده کمک کنه دزدها موتورش را گرفتن و باهاش فرار کردن چون موتور خودشون قابل حرکت نبوده. اگه کمک نمی‌کرد دزدها توسط پلیس دستگیر میشدن و خودش هم چاقو نمی‌خورد.
  • نادر IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    4 0
    فقط اعدام
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    3 0
    اعدام
  • US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    3 0
    نبود قانون گستاخ کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس