کد خبر 1387525
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
واکنش به انتقال احتمالی طارمی به فنرباغچه/ شوک به تیم ترکیه ای توسط پورتو!

خبرنگار ترکیه ای از احتمال انتقال ستاره ایرانی پورتو به فنرباغچه و توانایی این بازیکن برای کسب عنوان آقای سوپر لیگ این کشور صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در رسانه های ترکیه به سوژه داغی تبدیل شده که در رادار باشگاه فنرباغچه قرار دارد.

در همین رابطه کریم کورکماز خبرنگار رادیو گل در تحلیل احتمال انتقال مهدی طارمی به فنرباغچه این طور گفت: به نظرم انتقال مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو به فنرباغچه کم است. ولی اگر این انتقال انجام شود طارمی آقای گل جدید سوپر لیگ ترکیه می شود.

بیشتر بخوانید:

سنگ اندازی پورتو برای انتقال طارمی به فنرباغچه

باشگاه پورتو برای انتقال طارمی به فنرباغچه خواهان دریافت مبلغ ۲۰ میلیون یورو شده است. این مبلغ نجومی برای جذب ستاره ۳۰ ساله ایرانی توسط سران باشگاه ترکیه ای شوکی بزرگ بوده است.

رسانه های ترکیه از رایزنی مدیران باشگاه فنرباغچه برای کم کردن مبلغ فروش طارمی خبر داده بودند ولی سران باشگاه پورتو حاضر به فروش ستاره ایرانی خود به کمتر از این مبلغ نیستند.

طارمی فصلی رویایی را به همراه پورتو پشت سرگذاشته و موفق به قهرمانی در لیگ و جام حذفی شده است. ستاره ایرانی ۲۶ گل برای پورتو به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد.

البته فنرباغچه تنها مشتری طارمی در نقل و انتقالات تابستانی به شمار نمی آید بلکه ۵ باشگاه اروپایی دیگر به دنبال جذب مهاجم ملی پوش کشورمان هستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 0
    طارمی پیشرفت خواهد کرد اما مسیر پیشرفت آن باشگاههای ترکیه نخواهد بود ،
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 2
    یه بار پاشه بره فوتبال قبرس خب! هند هم خوبه فوتبالش! اخه کسی از تیم قهرمان پرتقال بلند میشه بره ترکیه؟؟؟؟؟؟؟ والا نمیدونم چی بگم
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      5 2
      لیگ ترکيه جز 7 لیگ برتر جهان هست داداش
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      2 3
      13:52 یک قهرمانی یا افتخار شاخص تیم های ترکیه رو به من بگو شما؟ کدوم یک از بازیکنای مطرح و شاخص رفتن لیگ ترکیه؟
    • به 14:04 IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      0 0
      از دیدیه دروگبا بگیر تا روبین ومپرسی تا کوارشما(همون که تو جام جهانی به ایران گل زد) و و و خیلی های دیگه آردا توران تو همین لیگ بازی می‌کرد که رفت بارسلونا. درضمن ترکيه مدال برنز جام جهانی رو داره شما اطلاعات فوتبالیت خوب نیست قبول کن
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      0 0
      گلاتاسرای ترکيه تو لیگ قهرمانان 3 تا به رئال مادرید زد یادت نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس