کد خبر 1387780
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
ترافیک‌ در اغلب محورهای تهران-شمال/‌ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری اکنون ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، محور قدیم تهران-بومهن، آزادراه تهران-شمال و آزادراه تهران – پردیس نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

*‌ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال ‌کندوان و هراز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ه درباره آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌ سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و تونل کندوان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌ گالری امامزاده هاشم، رینه، بایجان و تونل شماره یک، از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال‌ حدفاصل شهرستانک تا انتهای مسیر خبر داد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع فیروزکوه و جاده قدیم تهران-بومهن 

آشوری با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند از ترافیک سنگین در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پل جاجرود و ‌ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده تونل شماره یک خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ه تصریح کرد: در حال حاضر تردد روان در آزادراه قزوین - رشت ‌رفت و برگشت‌ گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت:‌ در حال حاضر در جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* محدودیت ترافیکی راه‌ها تا پایان وقت جمعه ۲۷ خرداد

تردد موتورسیکلت تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه‌ ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.  

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز جمعه  ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ و در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع ‌است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس