کد خبر 1416089
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
ترافیک سنگین خودروها در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور کندوان و ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز هستیم.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین مقطعی در محور هراز، افزود: در محدوده‌های پلور، رینه، چلاو محور هراز شاهد ترافیک هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم است، تصریح کرد: باتوجه به روزهای پایانی هفته و تعطیلات شهریور ماه شاهد ترافیک سنگینی در محور هستیم.

جهان‌تاب در ارتباط با یک‌طرفه شدن محور کندوان، بیان کرد: محور کندوان از ساعت ۱۷ امروز از تهران به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

وی به بارش باران در سطح جاده‌های شمال اشاره و اظهار کرد: لغزندگی مزید بر علت شده انتظار داریم رانندگان با سرعت مطمئنه در محورها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۱۹ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

جهان‌تاب افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از مرز آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج، آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۸ و شنبه ۱۹ شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهرام به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۷ و جمعه ۱۸ شهریورماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۸ شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام خواهد شد.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

وی با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز  پلیس است که لازم است رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند، گفت: رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    3 2
    من امسال شمال رفتم خیلی شلوغ بود ولی قسم خوردم جنوب نرم
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 1
      خنک
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا را شکر که ما را در زمره کسانی قرار داد که این روزها ترافیک جاده مهران را پیگیری می‌کنیم نه ترافیک شمال را
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      انشالله از کربلا درس بگیری و کارهای خوب بکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس