کد خبر 1389484
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
اصرار سایت انگلیسی زبان به خرید ستاره کشورمان/ زوج طارمی-رونالدو در منچستریونایتد؟

سایت انگلیسی در گزارشی از اهمیت خرید طارمی برای منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش مشرق،‌ سایت انگلیسی زبان breakingthelines به منچستریونایتد ۸ بازیکن را پیشنهاد داد که در تابستان جاری خریداری کند. یکی از آن بازیکنان مهدی طارمی، ستاره کشورمان است.

این رسانه در خصوص مهاجم پورتو نوشت: او فوتبالش در اروپا را خیلی دیر آغاز کرد. در سال ۲۰۲۰ با مبلغ اندک ۴.۵ میلیون یورو به پورتو رسید. حضور مثبت و به شدت عطش گلزنی داشت. استعداد تکنیکی به او کمک کرد تا در پست‌های مختلف در پورتو ۴۸ بازی انجام دهد و آمار ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل را به ثبت رساند.

breakingthelines ادامه داد: اگر رونالدو یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم دوم خود را ثابت کند. او در این پست در پورتو خودش را نشان داده و توانست در این فصل ۱۴ گل و ۱۴ پاس گل در ۲۹ بازی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

طارمی؛‌ تک و تنها در پورتو؛ کاهش قدرت قهرمان پرتغال با تاراج ستاره‌ها

این رسانه انگلیسی در انتها نیز به تمجید از ستاره کشورمان پرداخت و نوشت: او قدرت این را دارد که خیلی خوب به عمق خط دفاع بزند و فضای خوبی برای پاس گرفتن بسازد. او خیلی خوب می‌تواند نقش مهاجم دوم را بازی کند. طارمی ۲۹ ساله است و تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد.او می‌تواند یک گزینه مناسب برای یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی باشد.

این سایت از بازیکنانی دیگر مثل ابراهیم سانگار، اسماعیل بن ناصر،  مارکوس پدرسن، یورین تیمبر، کریستوفر انکونکو، عثمان دمبله، فرانکی دی یونگ، محمد سیماکان و لوئیز سینیسترا به عنوان گزینه‌های دیگر خرید منچستریونایتد نام برد.

نکته جالب این است که سایت breakingthelines  دوباره این خبر خود را بازنشر کرد تا در میان پنجره نقل و انتقالات به شیاطین سرخ هشدار دهد که از سایر رقبا عقب نماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    پورتو قیمت زیادی رو طارمی گزاشته که به این معنی هستش که فروشی نی این بازیکن - فک کنم حدود 20-30 میلیون تعیین کرده، که خب برا بازیکنی در این سن و کلاس زیاده.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 2
    بوگاتی و پرایدم زوج خوبی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس