کد خبر 1389589
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
رژیم صهیونیستی مدعی تشکیل ائتلاف ضد ایرانی شد

در ادامه رجز خوانی های روزهای اخیر سران رژیم اشغالگر قدس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی تشکیل ائتلافی برای مقابله ایران شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی در کمیته امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی افزود: این ائتلاف مبنی بر سامانه های پدافند هوایی به رهبری آمریکا در منطقه خاورمیانه تشکیل شده است.

او ادعا کرد: این ائتلاف توانسته است حملات ایران به اسرائیل و دیگر کشورها را خنثی کند.

براساس این گزارش، گانتس به اعضای دیگر ائتلاف مورد ادعای خود اشاره نکرده است.

این ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درحالی است که او روز چهارشنبه گذشته و در آستانه سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه، خواستار تشکیل ائتلافی منطقه ای به رهبری آمریکا برای مقابله با ایران شده بود.

رسانه های عربی ۲۰ خرداد نیز گزارش داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از چشم انداز همکاری مشترک با برخی کشورهای عربی، سامانه هشدار سریع و راداری را در مناطقی از خاورمیانه از جمله امارات و بحرین مستقر کرده است.

این درحالی است که اکثر تحلیلگران معتقدند، تلاش صهیونیست ها برای عادی سازی روابط و ائتلاف با برخی حکام سازشکار منطقه اساسا از ضعف و ناتوانی آنها در برابر محور مقاومت در منطقه نشات می گیرد و تل آویو با وجود این تلاش در عین حال هم می داند که با حکومت هایِ عربی در منطقه خلیج فارس ائتلاف می کند که بنیانی سست دارند و شکننده هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    شما که غرب به ریاست امریکای جنایتکار و معاندین ومنافقینو عربهای حاشیه خلیج همیشه فارس و دزدان دریایی و دزدان خانگی و اشغالگران همه ،،،،، ایتلاف دارید ،،،،
  • سیروس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    4 2
    فقط کافی یه کشور پایگاه بده به جهودا و به ایران عزیزمون حمله کنن درجا خاک اون کشورو ضمیمه خاک ایران عزیز میکنیم این حرف اخرمونه هر کیم مخالفت کنه خاین به ایرانو شهداس
  • ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    این شیوخ وابسته و مرتجع بی حال و بی عرضه عرب فقط می توانند شمشیر بدست بگیرند و برقصند از اینها انتظار مقاومت و جنگ و مانند اینها نداشته باشید مسئله فلسطین و یمن گواه این سخن من است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس