تیم ملی والیبال ایران برابر بلغارستان شکست خورد

شاگردان بهروز عطایی نخستین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت های والیبال را برابر میزبان این هفته واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته دوم که به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود، شامگاه امروز سه شنبه به مصاف تیم میزبان رفت و ٣ بر صفر بازنده شد.

ملی پوشان ایران در این دیدار تلاش زیادی کرد تا بتواند حداقل یک ست از حریف بگیرد اما موفق به این کار نشد و شکست دیگری را متحمل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مہرداد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    4 0
    تیم محله هم بهتر از این تیم والیبال بازی می‌کنند حیف اون اب و غذای که فدارسیون به اینا میده
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    4 1
    در آوردگاه جهانی مربی که جهانی باشه لازمه. ما در والیبال هنوز آنقدر رشد نکردیم که مربی بین المللی داشته باشیم. انتخاب آقای عطایی اشتباه محض بود. در آینده خواهیم دید تصمیمات دیگه ای کرفته خواهد شد
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    2 0
    دیشب تیم ما فقط در سرویس، دریافت، حمله و دفاع مشکل داشت و اینکه مربی نتوانست هیچگونه تاثیری در جلوگیری از باخت داشته باشد. مشکل دیگری نداشتیم.
  • علی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    بهتر بود میگفتیم از یک جوان ۱۸ ساله شکست خورد!
  • مرتضی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    0 0
    حیف فیلم تازه وارد به خاطر همچین بازی دسته چندمی ندیدیم والیبال ایران مرده
  • حسين DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    باخت تحقير آميز در برابر ژاپن و بلغارستان در حقيقت باخت تحقير آميز مربيان و كادر فنى است كه نشون دادند فاقدظرفيت و پتانسيل دانش هدايت تيم در شرايط سخت هستند،ما در همه زمينه ها دچار ضعف شديد بوديم ، در دريافتها كه حرف اول رو در واليبال ميزنه،در سرويس،و عدم هماهنگى و انسجام تيمى ما تقريبًا حرفى براى گفتن نداريم،قبل از بازى با بلغارستان مربيان ميگفتند بازى متفاوتى خواهيد ديد ولى كسى چيزى نديد،اين درست كه تيم متحول شده،جوانگرائى كرده و زمان لازمه تا تيم جا بيفته ولى با اين شيوه بازى و مديريت فكر كنم ما تبديل ميشيم به تيمهاى درجه دو و يا سه جهانى،تيم ما اكثر اشتباهات فنى رو در برابر ژاپن در برابر بلغارستان هم تكرار كرد و اين يعنى اينكه مربى و كادر فنى گويا أصلًا تو بازى نيستند،اين ميدان محك خوبى است براى شناخت ضعفها در همه زمينه ها و برطرف كردن آنها و همچنين كسب تجربه در ميادين جهانى و آمادگى براى شركت در بازيهاى مقدماتى المپيك پاريس،ولى متا'سفانه با اين شيوه و روش به جائى نخواهيم رسيد،برد و باخت در ورزش چيزى متداول است اما اينگونه باختن شرم آور است،ما بايد در مجموعه كادر مربيان و كادر فنى يك تحول كيفى ايجاد كنيم و از اين باختها هم درس بگيريم،اين تيم ميتونه آينده خوبى داشته باشه اگر چنانچه درست و اصولى هدايت بشه،به حال اين دو باخت در برابر ژاپن و بلغارستان آنهم بدينگونه يك زنگ خطر جديست كه اميدوارم مسئولين فدراسيون و همچنين وزير ورزش شنيده باشند،سطح توقع و انتظار مردم از واليبال فوق العاده بالا رفته و اين امر رو بايد به فال نيك گرفت و اين يك سرمايه بسيار بزرگ است،ما بازيهاى سختى در پيش داريم حداقل تلاش اين است كه بازيهاى قابل قبولى انجام دهيم.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    1 0
    کلا رفتن سیزده بدر ....این تیم ومربی کلا عوض میشه فقط هزینه نکید وبا اعصاب ما بازی نکنید بعد همین کار را بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس