به نام ساپینتو، به کام آجورلو/ رونمایی فاتحانه سردار از یوسف گمگشته!

مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اتفاقات و حواشی جالب توجهی به همراه داشت.

به گزارش مشرق، مراسم انعقاد قرارداد و معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال با حضور جمعی از مسئولان و پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد. آرش برهانی مدیر آکادمی و سرمربی تیم امید، سیاوش اکبرپور سرمربی تیم جوانان، امین منوچهری، بیژن طاهری مدیر تیم بزرگسالان، مهدی افضلی، پرویز مظلومی و محمد مومنی اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی معاون حقوقی و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال از حاضران این جلسه بودند.

این مراسم معارفه در حالی برگزار شد که تنها نام و اثر کمرنگی از ریکاردو وجود داشت و مدیرعامل باشگاه که حالا نفس راحتی بابت پایان فشارهای روزهای گذشته می‌کشد، با خوشحالی مجلس را به دست گرفت و از اقدامات صورت گرفته دیگری رونمایی کرد که البته در تمام این موارد یک مربی پرتغالی هم حضور داشت.

به نام ساپینتو، به کام آجورلو/ رونمایی فاتحانه سردار از یوسف گمگشته!

البته رونمایی از اقدامات باشگاه استقلال برای اکثریت جامعه فوتبال غافلگیر کننده بود. کمتر کسی تصور می‌کرد به جای سوال و جواب با مرد جذاب و پررمز و راز پرتغالی قرار است تلویزیون اینترنتی، اسپانسر البسه، ساخت استادیوم فرانسوی، تذکر غیرمستقیم به وزیر ورزش و همچنین خط و نشان برای صداوسیما مواجه شود! مدیرعامل موفق این روزهای آبی‌ها مدیریت جلسه را به دست داشت و خودش بیشتر از هر شخص و اقدام دیگری به چشم آمد که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

در واقع معارفه ساپینتو بهانه‌ای شد تا مدیرعامل کاربلد استقلال، سکوت سنگینش را بشکند و تمام حرف‌های ناگفته‌اش از جدایی مجیدی و انصراف نکونام تا هجمه‌هایی که روی تیم مذاکره کننده باشگاه در امارات (با عنوان اینکه آن‌ها امین من هستند) را به زبان‌ بیاورد. آجورلو که نشان داد واقعاً از جواب منفی نکونام ناراحت است، حالا از پیدا کردن یک مربی اروپایی با تجربه خوشحال است و همانطور که خودش اعلام کرد، مانند پسری ۱۸ ساله اخبار خوب باشگاه را با خوشحالی هرچه تمام‌تر در یک‌ ساعت به اطلاع همگان رساند.

لحن طنز آجورلو در این مراسم به خوبی رضایت و آسودگی‌اش را نشان می‌داد و البته موجب رضایت خاطر خانواده استقلال هم شد؛ به عنوان مثال اسپانسر پیراهن را یوسف گمگشته‌اش نامید و در آخر همه متوجه شدند نام شرکت مذکور «یوسف جامه» است. او سرمربی جدید را طوری «ریکاردو» خطاب می‌کرد که گویی سال‌هاست عهد اخوت دارند و  همین موضوع نیز نشان می‌دهد مدیرعامل آبی‌ها از حضور ساپینتو راضی و آسوده خاطر است.

به نام ساپینتو، به کام آجورلو/ رونمایی فاتحانه سردار از یوسف گمگشته!

آجورلو که توانست با مقاومت مقابل سازمان لیگ درآمد تبلیغات‌ محیطی را زنده کند، حالا به دنبال حق پخش تلویزیونی است. او معتقد است دستور کار را از رئیس جمهور گرفته و دیگر کاری ندارد که چه کسی می‌خواهد هزار میلیارد را پرداخت کند؛ او اعتقاد دارد که این مبلغ باید پرداخت شود. به نظر می‌رسد راه‌اندازی تلویزیون ماهواره‌ای هم برای احیای حق پخش تلویزیونی است، درحالی که مشخص نیست چه تعداد از هواداران استقلال می‌توانند بازی‌های تیم محبوبشان را خارج از آنتن صداوسیما تماشا کنند.

مرد اول باشگاه استقلال در این مراسم رقیب دیرینه را هم بی‌نصیب نگذاشت و با اعلام اینکه برای درآمدزایی شماره کارت به هواداران نمی‌دهد، باردیگر در حوزه اقتصادی قدرتنمایی کرد؛ البته او امیدوار است هواداران با یوسف همکاری کنند تا بخشی از هزینه‌های باشگاه از طریق فروش پیراهن تامین شود. در این صورت می‌تواند برای ریکاردو، بازیکنان خوب بگیرد تا استقلال در آسیا چندتاچندتا گل نخورد! که مشخص نشد این کنایه سردار به کدام یک از سکان‌داران سابق استقلال بود!

به نام ساپینتو، به کام آجورلو/ رونمایی فاتحانه سردار از یوسف گمگشته!

با تمام این تفاسیر، با تمام نکات مثبت و منفی، در مراسم معارفه ساپینتو، تنها با آب معدنی از حاضرین و مدعوین پذیرایی شد؛ درحالیکه انتظار می‌رفت برگزاری چنین‌ مراسمی‌ که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ می‌داد، تشریفات شکیل‌تری داشته باشد. درکل این مراسم به نام ریکاردو اما محوریتش سردار آجورلو بود و در واقع به نظر می‌رسید او برای فرار از فشارهای دو هفته گذشته با برنامه‌ای دقیق مقابل دوربین‌ها ایستاد و فاتحانه مقابل لنزها لبخند زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رمضانی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    23 22
    اگه مدیران باشگاههای دیگر بخصوص باشگاه بزرگ پرسپولیس یاریش دهند و درکنار این مدیر توانمندبابستند حق قانونی هوادار و باشگاهها تامین خواهد شد و باشگاهها چشم انتظار مساعدتهای فرسایشی دولتها نمی مانند
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      1 4
      رفتن به مربی فراری و اخراجی اوردن باهاش قرار بستن. طرف رکورد دار اخراج و استعفاست.
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    22 2
    فارس دلش أب هويج مي خواست بهش ندادن
  • ایران دوست IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    9 23
    آقای آجرلو ! آیا جیب باشگاه پر دلار است که با مربی خارجی قرارداد می بندی ؟ تجربه های گذشته نشان میدهد که گفتن انشالله انشالله جفت و جور میشود یک سیاست غلط است . چون در نهایت پول این قرارد و ریخت و پاش های عوامل دخیل در این قراردادها نهایتا از جیب ملت در میاید.
  • حمزه IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    20 0
    اگه غذا میداد ولی برنامه نمیداد دوست داشتی!؟
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    15 11
    بیچاره مردمی که یک شکایت خارجی دیگه به جریمه های بیت المال آنان اضافه خواهد شد
  • قاسم IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    13 8
    چرا نباید به کام سردار عزیز باشه؟ با اختلاف بهترن مدیر عامل استقلال بعد از انقلابه. نوش جونش
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 0
    هواداران فوتبال نوجوانان و جوانان هستند پول ندارند که حمایت کنند
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    2 7
    فوتبال ايران اسیر شومن هاست همین برنامه تلويزيون استقلال را سال ۹۲ رویانیان برای پرسپولیس انجام‌ داد بعد از دو ماه با فشارهای چپ و راست مجبور به تعطیل کردن تلويزيون شد در یک کلام آجرلو هم مانند رویانیان با کلی بدهی میره و هوادار بخت برگشته است که در انتها شکست‌ روحی و رواني می‌خورد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    3 2
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!!!!!
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    هزار میلیار تومن فقط برای یه باشگاه فوتبال اونم ار بودجه بیت المال خدا یا خودت رحم کن اینها به فکر ما نیستند اونوقت بودجه کل ورزش کشتی ۵۰ میلیارده تازه ۲۹میلیاردش پرداخت شده
  • جمال IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    ساپینتو داریم بازیکن جوان داریم تیم پیرمردهای پیروزی را ارز بین خواهیم برد و فهرمان می شویم.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    0 0
    به جای این کارا، اجازه پخش به تلوزیون نده، و با ایرانسل همراه اول همکاری کنه، که ملت با نت نیم بها مثلا بازی های استقلال رو ببینن و سودش رو هم تقسیم کنن، همه مردم که ماهواره که ندارن رفتن شبکه ماهواره ای درست کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی خب هر کسی رو ببینی یه موبایل دستشه، ولی خب تلوزیون بهترین گزینه هستش، بهتره یجوری کنار بیان XD
  • تاج کبیر 💙👑👑💙 IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    0 0
    درود بر مرد سازنده استقلال حالا سردار داره رکورد می زند خیلی‌ها دارند اذیت می شوند از یک نظر خوبه داره به مدیرهای غیر فوتبالی یاد می دهد که از فکر شون استفاده کنند نه از جیب مردمی که برای نان شبشون موندن!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس