کد خبر 1390764
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
نوری: کارنامه ساپینتو با شفر قابل قیاس نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کارنامه ساپینتو با شفر قابل مقایسه نیست و در بسیاری جهات نیز از استراماچونی بهتر است، پس هواداران باید صبور بوده و از این مربی پرتغالی حمایت کنند.

به گزارش مشرق، «محمد نوری» با اشاره به انتخاب ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: نه تنها من بلکه وظیفه تمام پیشکسوتان استقلال این است که از سرمربی استقلال حمایت کرده و کمک کنیم تا او بتواند به موفقیت برسد.

وی افزود: وقتی رزومه کاری ساپینتو را مورد مطالعه قرار می‌دهید متوجه می‌شوید این مربی عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او علاوه بر اینکه در زمان بازیگری در تیم رویایی پرتغال حضور داشت در مربیگری نیز تیم‌های بزرگی را هدایت کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فیلم‌های جالبی از ساپینتو در فضای مجازی منتشر شده است و این نشان می‌دهد او شخصیت برونگرایی داشته و به تیمی که در آن کار می‌کند متعصب است. امیدوارم او شور و هیجان را به استقلال آورده و با تمام وجود برای شادی هواداران تلاش کند.

نوری تصریح کرد: کارنامه ساپینتو با شفر قابل مقایسه نیست و در بسیاری جهات از استراماچونی نیز بهتر است، پس هواداران باید صبور بوده و از وی حمایت کنند.

وی تاکید کرد: مدیران استقلال به خوبی حساسیت‌های هواداران استقلال را درک کرده و می‌دانند هوادران نگران تیمشان هستند. آنها به طور حتم علاوه بر اینکه تیم خوبی می‌سازند، بازیکنان مهمی را جذب می‌کنند تا فصل مهمی رقم بخورد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: آجورلو فصل قبل عملکرد خوب مدیریتی داشت و توانست با فراهم کردن بستر و امکانات لازم برای فرهاد مجیدی برای قهرمانی کمک کند، بنابراین او به عنوان مدیرعامل می‌تواند به ساپینتو نیز در راه موفقیت کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمال IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    1 0
    بیچاره کارگر و کارمند که باید ستم یکشند برای تیمهای تهرانی ها به خصوص استقلال تهران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس