کد خبر 1391312
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
لیورپول در اندیشه فروش «صلاح»

سران باشگاه لیورپول تصمیم داردند تا «محمد صلاح» را پیش از پایان قراردادش، با مبلغ ۷۵ میلیون یورو در لیست فروش قرار دهند.

به گزارش مشرق، ‌بازار تابستانی نقل و انتقالات با حاشیه‌ها و خبرهای شگفت‌انگیز بسیاری روبه‌رو شده است. یکی از این موارد، خبر فروش ستاره مصری لیورپول بوده که نشریه سنا انگلیسی آن را فاش کرده است.

به نوشته تارنمای اسپورت از «سان»، لیورپول قیمت ابتدایی ۷۵ میلیون یورو را برای انتقال محمد صلاح تعیین کرده است؛ پرداخت این مبلغ با دستمزد سنگینی که بازیکن می‌خواهد دریافت کند برای همه دشوار است.

اسپورت از علاقه باشگاه بارسلونا برای خرید صلاح خبر داد و نوشت: بارسا از این موضوع آگاه است و صلاح را پس از آزاد شدن در سال ۲۰۲۳ می‌خواهد این در حالی است که مادرید هم در تلاش برای جذب این بازیکن است.

مهاجم مصری برای تمدید قرارداد هفته‌ای ۴۵۰ هزار پوند درخواست کرده بود که مدیران باشگاه لیورپول با رد این درخواست، به مذاکرات پایان دادند.

بارسا در ماه‌های اخیر با اطرافیان صلاح در تماس بوده و خرید او را به لواندوفسکی ترجیح می‌داد اما در نهایت باتوجه‌ به اینکه لیورپول از فروش صلاح چیزی اعلام نکرده بود بازیکن لهستانی را انتخاب کرد. اکنون نیز قرار نیست مسیر عوض کنند چون با لواندوفسکی توافق شده و برنامه‌ریزی‌ها با پیش‌بینی امضای لهستانی انجام شده است.

با این حال احتمال خرید محمد صلاح توسط رئال‌مادرید پیش‌بینی می‌شود زیرا در این تابستان هالند و امباپه را از دست‌داده و می‌تواند ستاره جدیدی به پروژه خود اضافه کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 0
    دندون گرد! بیچاره اون هواداری که دلشون به شما خوشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس