کد خبر 1391431
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
صادقی: به آرزوی خود رسیدم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به آرزوی خود رسیدم.

به گزارش مشرق، سعید صادقی پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز سرانجام قرارداد من با پرسپولیس نهایی شد و خیلی از این موضوع خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم امروز به آرزوی خود رسیدم و توانستم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش با پرسپولیس یک ساله است، گفت: خیر. دو فصل است.

بازیکن پرسپولیس درخصوص کار کردن مجدد زیر نظر یحیی گل محمدی ، توضیح داد: در جریان هستید که تقریبا چهار سال شاگرد گل محمدی بودم و شناخت کامل از او داشتم. با این شناخت کامل پرسپولیس را انتخاب کردم. علاقه شدیدی هم به این تیم داشتم که الان اینجا هستم.

صادقی درباره شماره پیراهن خود در پرسپولیس، گفت: شماره پیراهن را گل محمدی انتخاب می‌کند و فعلا شماره پیراهن را انتخاب نکرده‌ام.

وی درمورد اینکه شنیده شده قرارداد سال دومش مشروط است و در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می‌تواند از پرسپولیس برود، پاسخ داد: خیر چنین چیزی صحت ندارد.

هافبک جدید پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده نسبت به مذاکراتش با استقلال، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نبود. قرار شد بعد از بازی‌های لیگ با پرسپولیس قرارداد ببندم اما خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و نتوانستم در آن زمان به باشگاه بیایم. در ادامه هم پدر بزرگ من فوت شد و اتفاق بدی برای من رخ داد ولی از قبل تصمیم گرفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم. 

صادقی درباره جاه طلبی‌هایش در این باشگاه و رقابت با سایر هافبک‌های پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رقیبان بزرگ‌تری دارد اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا جایگاهم را به دست آورم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 0
    دروغ مالیات نداره ولی عقوبت داره، مواظب باش جوان
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      2 0
      کیسه سوووووزی😂 شهباززاده هم بازیکن خوبیه.
  • شریف زاده IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    4 1
    کاری که با دغل و دروغ شروع کردی امیدوارم عاقبتت خوب باشد. حداقا اگر مرد بودی می گفتی که مذاکره کردم ولی تیم رقیب پول بیشتری داد و من هم به این تیم آمدم. این حداقل منسفانه . نه دروغ بگویی . حالا اگر فیلم مذاکره ات پخش بشود بازهم رو داری در خیابان راه بروی . البته دروغ گفتن مالیات که نداره سلایق هرچه لایق
    • ایرانی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      1 0
      یه دور خودت بخون ببین چی نوشتی😆😅 دو کلاس بیشتر میخوندی یا میدادی یکی برات کامنت رو می نوشت! چون بیسوادی پاسخ نمیدم!
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 0
      دیگه بدتر از قاسمی نژاد که اومد چند روزم موند تو خونه بازیکن پرسپولیس و تا دقیقه ۹۰ همه رو سرکار گذاشت و رفت به الاستقلال" چطور روش شد تو خیابون راه بره" حالا سعید که فقط مذاکره کرد با چند تیم.
    • دخی پرسپولیسی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      0 0
      به زبان پشتو نوشتی؟؟ انقدر استرس و عصبانیت بالایی داری از جذب این بازیکن که کاملا تابلوس! انقدر حرص نخورید بابا فصل گذشته هم شما تو نقل و انتقالات بهتر کار کردید! فوتبال همینه دیگه!
  • رمضانی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 0
    احتمالا از دورران جنینی پرسپولیسی بوده اید بسوزه پدر پول چکارها که نمی کنه
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      0 0
      هوادار رمضون یخی بوده ایم
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    پس چرا اینقدر ناز می کردی؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    1 0
    امسال تیم لنگ از سوم جدول بالاتر نمیره صادقی یه بازیکن معمولی معمولی لنگی ها بیخودی بزرگش کردند. این بازیکن معمولی خیلی دور و بر استقلال کبیر چرخید ولی دید اینجا کاسب نیست رفت تیم لنگ که لیاقتش همانجاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس