اعزام 50 گروه جهادی سپاه استان هرمزگان به مناطق زلزله‌زده

سردار سالاری از اعزام ۵۰ گروه جهادی بسیج و سپاه در ساعات اولیه وقوع زلزله به مناطق خسارت دیده غرب هرمزگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در جمع خبرنگاران در منطقه زلزله‌زده غرب استان هرمزگان، اظهار داشت: از ابتدای وقوع این حادثه، با استفاده از ظرفیت شهرهای همجوار؛ نیروهای سپاه از شهرستان‌های لنگه، بندر خمیر و گروه‌های بسیج و جهادی به منطقه اعزام شدند و امدادرسانی با اولویت نجات جان مردم از زیر آوار آغاز شد.

وی افزود: با تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های خدمات رسان، امداد رسانی و نجات گرفتار ماندگان زیر آوار و در ادامه اسکان، رفع محدودیت راه ها، کوچه و معابر در دستور کار قرار گرفت.

سردار سالاری همچنین از اعزام ماشین الات عمرانی و ساختمانی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نیروهای امدادی سپاه پس از بازگشایی معابر در کنار نیروهای هلال احمر برای استقرار و نصب چادرها جهت اسکان زلزله زدگان هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تأکید کرد: سپاه استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در گام بعدی نیز برای اسکان موقت و هم چنین زمینه سازی برای احداث منازل زلزله زدگان در کنار سایر مجموعه‌ها یاری رسان و در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ساعات اولیه با همراهی نیروهای بسیج و جهادی در منطقه حضور یافت و از نزدیک آخرین وضعیت را مورد بررسی قرار داد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس