کد خبر 1394558
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
واکنش مدیرعامل پیکان به پیشنهاد پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: حسینی همچنان می‌خواهد به عنوان سرمربی کار کند و علاقه ای به فعالیت مجدد به عنوان دستیار ندارد.

به گزارش مشرق، امیر عطابخش در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به مجتبی حسینی سرمربی پیکان برای حضور در کادرفنی سرخپوشان اظهار داشت: مجتبی حسینی با ما قرارداد دارد و به همین دلیل بعید می‌دانم پرسپولیس بخواهد مربی که اعلام کرده‌ایم با او قرارداد داریم، بازیکنان جدید خود را طبق تفکرات او می‌گیریم و طبق نظر او تیم خود را می‌بندیم، به کادرفنی‌اش اضافه کند. ضمن اینکه حسینی پس از پایان دوره‌ای که دستیار یحیی گل‌محمدی بود، چند سال است سرمربیگری می‌کند و سرمربی موفقی هم هست. به همین دلیل علاقه‌ای به فعالیت مجدد به عنوان دستیار ندارد.

وی افزود: بر همین اساس فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و حسینی به پرسپولیس برود. دغدغه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت اما خوشحالیم سایر تیم‌ها دنبال بازیکنان و مربیان مجموعه پیکان هستند. به حدی سال گذشته خوب کار کردیم که هم بیشتر بازیکنانمان مورد توجه تیم‌های خوب ایرانی و حتی خارجی قرار گرفتند و هم سرمربی ما نیز مدنظر تیم‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید:

سرمربی لیگ برتری دستیار یحیی می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد:‌ حسینی برای سرمربیگری از 3-2 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما به خاطر فعالیت در پیکان آن را رد کرد. پیکان مجموعه خوبی است. هیأت مدیره و من به سرمربیگری حسینی تعامل بسیار خوبی با هم داریم و روی مدار اهداف مشترک خود حرکت می‌کنیم.

عطابخش اضافه کرد: اطمینان دارم امسال به نسبت سال گذشته اتفاقات خیلی بهتری برای باشگاه پیکان می‌افتد. همانگونه که در مورد تیم والیبال باشگاه هم افتاد و توانستیم قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم. اکنون هم وفاق و همدلی خوبی بین من، اعضای هیأت مدیره و تیم فوتبال و کادرفنی‌مان برقرار است.

وی در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکن برای باشگاه پیکان توضیح داد:  3-2 بازیکن دیگر می‌خواهیم اما منتظر هستیم سایر تیم‌ها یارگیری خود را انجام بدهند زیرا با این وضعیت مالی و مبالغی که در نقل و انتقالات وجود دارد، زور باشگاه پیکان به دوسوم تیم‌های لیگ برتری نمی‌رسد. 

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص پیشنهاد خود به سازمان لیگ برای شروع لیگ برتر و همچنین درخواست دراگان اسکوچیچ برای آغاز اردوی تیم ملی از 20 شهریور که 8 روز خارج از فیفادی است عنوان کرد: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم طوری برنامه‌ریزی کند که وقفه‌ای طولانی ایجاد نشود. اینکه تیم‌ها مسابقه بدهند و ناگهان لیگ دچار وقفه شود و این اتفاق مدام تکرار شود به ضرر لیگی پویا و جذاب است. در واقع لیگ خود را تحت الشعاع خیلی از مسائل قرار می‌دهیم. 

وی گفت:‌ اگر با برنامه‌ریزی دقیق‌تری کارها را جلو ببرند، مصدومیت بازیکنان و هزینه تیم‌ها بیشتر خواهد شد. در وضعت فعلی چنین حرکتی درست نیست و با توجه به اردوها و برگزاری بازی‌های تیم ملی، لیگ ما ضربه خواهد دید. البته باشگاه پیکان و شخص من طرفدار داشتن تیمی فوق‌العاده قوی و مقتدر هستیم. اما برای اینکه هم تیم ملی قوی و مقتدر و هم لیگی پویا داشته باشیم باید سازمان لیگ برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد و امیدوارم موفق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس