کد خبر 1394725
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
کوییک ۲۱۵میلیون تومان شد + جدول

در حال حاضر این شرکت ساینا S را با قیمت ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به فروش می‌رساند، این در حالی است که این خودرو میان فروشندگان و خریداران بین ۲۱۴ تا ۲۱۷ میلیون تومان دست به دست می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودروی ساینا S بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی شنبه روی سطح ۲۱۵ میلیون تومان متوقف شد. البته این محصول سایپا هفته گذشته را هم بدون تغییر و نوسان پشت سر گذاشت تا بعد از مدت‌ها قدری قیمت ۲۱۵ میلیون تومان آن ثابت بماند.

ساینا S در حالی هفته بدون تغییری را سپری کرده که ۳۱ روز قبل تا کانال ۲۲۰ میلیون تومان هم پیش روی کرده است. اما با گذشت یک ماه حدود ۲.۵ درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.  

در نخستین روز معاملاتی سال جاری نیز قیمت این خودرو به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده بود. حالا با گذشته بیش از ۱۰۰ روز شاهد افزایش ۱۷ میلیون تومانی هستیم. در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ نیز ساینا S به قیمت ۱۹۶ میلیون تومان رسیده بود.

 در مورد این خودرو نیز یک اختلاف قیمت حدود ۴۶ میلیون تومانی بین قیمت بازار و کارخانه آن وجود دارد. در حال حاضر سایپا ساینا S را با قیمت ۱۶۹ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان به فروش می‌رساند، این در حالی است که این خودرو میان فروشندگان و خریداران بین ۲۱۴ تا ۲۱۷ میلیون تومان دست به دست می‌شود. اما به شکل متوسط قیمت فروشندگان به ۲۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت کوییک S و کوییک اتوماتیک پلاس چند؟

قیمت خودروی کوییک S مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار امروز به ۲۳۵ میلیون تومان رسید. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز ۲۲۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. اختلاف قیمت این خودرو نیز در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون تومان است، به شکلی که سایپا، کوییک S را ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان به مشتریان خود می‌فروشد.

کوییک اتوماتیک پلاس نیز در بازار امروز ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خودروده است که نسبت به شنبه هفته گذشته کاهش دو میلیون تومانی را نشان می‌دهد. ماه قبل در چنین روزی هم این خودرو ۳۳۰ میلیون تومان قیمت داشت که حالا با کاهش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    قیمت 206 صندوق دار در انگلیسی که به گفته شاهدان عینی خبرگزاریها که اقتصادش هر روز از هم می پاشه تنها 3 میلیون تومان ایران اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس