کد خبر 1394996
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
قیمت خودرو امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو با به نتیجه نرسیدن مذاکرات دوحه و همچنین مذاکرات وین به نطر می‌رسد با افزایش نواسان همراه باشد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳  میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ با یک میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۰۴ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور با دو میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته، تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت.

پژو پارس اتوماتیک، بر قله ۴۷۵ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز به قیمت ۵۹۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

مرتضی مصطفوی، کارشناس صنعت خودرو گفت: با به نتیجه نرسیدن مذاکرات دوحه و همچنین مذاکرات وین به نطر می‌رسد قیمت خودرو در بازار با افزایش نواسان همراه باشد. البته حتی اگر افزایشی در کار نباشد، شاهد کاهش قیمت نیز نخواهیم بود.

او توضیح داد: بازار خودرو در حال حاضر یک بازار دلاری است. اگر فروشنده یک خودرو دلار را افزایشی ببیند، خودروی خود را به قیمت بالاتری به فروش می‌رساند.

پیش از این نیز، فیروز نادری ،کارشناس صنعت خودرو گفت: از هفته گذشته خودروها در بازار به دلیل امضاء نشدن تواق‌نامه برجام، با افزایش قیمت جزئی همراه بود. البته در این هفته نیز به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. اگر افزایش قیمتی نیز اتفاق بیافتد، جزئی است.

او توضیح داد: وزیر صمت اعلام کرد که سال آینده خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند. اما به نظر نمی‌رسد این وعده نیز مانند وعده‌های دیگر وزیر تحقق یابد. تا زمانی که این صحبت‌ها و وعده‌های خودرویی عملی نشود، تاثیری در بازار و قیمت‌ها ندارد.

قیمت خودروهای پرطرفدار +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    2 0
    نه تولید میشه نه وارد میشه، الهی شکرت!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 0
    چراخودرو را باتوجه به(جنس،میزان تکنولوژی قدیمی یا روز...)کیلویی نمیکنید-مثلا پراید آهن قراضه کیلویی با تکنولوزیش بیشترازکیلوبی۵۰هزار واقعا ظلمه
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 0
    نه تولید میشه نه وارد میشه، الهی شکرت!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    1 1
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
    • DK ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      0 0
      ساده نباشید، ما اگه از برجام خارج بشیم تحریم های بین المللی رو هم بر می گردونن و کشورهایی مثل روسیه و چین هم مقداری پا پس می کشن فراموش که نکردید ؟ خروج از برجام برای ما کار ساده ای نیست، باید بر اساس واقعیات کشور رو پیش برد نه صرفا آرزوها و خواسته ها. مسائل همیشه ساده نیستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس