کد خبر 1395054
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
بنگر: تعیین سقف قرارداد منطقی نیست/ پرسپولیس فصل سختی خواهد داشت

از نگاه مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تعیین سقف قرارداد در فوتبال ایران منطقی نیست.

به گزارش مشرق، محسن بنگر، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و خریدهایی که این تیم انجام داده است، گفت: پرسپولیس به موقع کارش را در فصل نقل‌وانتقالات شروع کرد و بازیکنان باتجربه‌ای هم به این تیم اضافه شدند که اکثر آنها سابقه کار کردن با یحیی گل‌محمدی را هم دارند. این موضوع فاکتور مثبتی است و امیدوارم همه آنها در فصل جدید به پرسپولیس کمک کنند. البته هنوز مهاجمی جذب نشده است و امیدوارم پرسپولیس دو مهاجم خیلی خوب و گلزن هم جذب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند فصل بعد قهرمان شود؟»، تأکید کرد: توقعات از پرسپولیس همیشه بالاست و هواداران هم به چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌شوند. شما می‌بینید که تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، فولاد، گل‌گهر و ... هم بیکار نیستند و بازیکن جذب می‌کنند و لیگ فصل بعد قطعاً لیگ جذابی خواهد شد. پرسپولیس هم بدون شک فصل سختی خواهد داشت و باید از همان شروع لیگ فقط برای قهرمانی بجنگد. ما پرسپولیسی‌ها دوست داریم تیم محبوب‌مان دوباره قهرمان شود.

بیشتر بخوانید:

آمار نگران کننده مربی جدید پرسپولیس

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای بازیگری تصریح کرد: او نشان داد که یک فوتبالیست فوق‌العاده است و چند سال در بالاترین سطح فوتبال بازی کرد. به سیدجلال خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در مربیگری هم موفق باشد.

محسن بنگر راجع به تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان لیگ برتری عنوان کرد: این تصمیم غیرمنطقی است. چند سال قبل هم سقف قرارداد در نظر گرفتند که تبدیل به کف قرارداد شد! اگر دقت کنید در کشورهای اروپایی هم دستمزد بازیکنان و مربیان بالاست و این موضوع فقط در ایران نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    بقیه کسبه چرا باید نظام تعرفه رو قبول کنند؟ هر کس هرچقدر زورش رسید از مردم بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس