کد خبر 1395130
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
خودرو

خودروی جدید میتسوبیشی اوتلندر (Outlander) محصول مشترک کمپانی چینی گک و میتسوبیشی ژاپن به تازگی در نمایشگاه اتومبیل چونگ‌کینگ رونمایی شده است.

به گزارش مشرق، نسل چهارم اوتلندر از لحاظ طراحی، کیفیت، عملکرد و تکنولوژی به طور فراوانی بهبود یافته است. این ماشین بر اساس کانسپت‌های Majestic و BOLD STRIDE طراحی شده و ظاهری جسورانه و ماجراجویانه دارد.

میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

اوتلندر جدید در ابعاد ۴.۷۱ در ۱.۸۶۲ و ارتفاع ۱.۷۴۵ متر ساخته شده و فاصله بین محورهای آن حدود ۲.۷ متر است. در نمای مقابل، نسل جدید جلوپنجره دینامیک شیلد به چشم می‌خورد. چراغ‌ها به شیوه ظریف به جلوپنجره متصل شده و ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده‌اند. از طرف دیگر، چراغ‌های باریک با الگوی جدید شش‌ضلعی عجیب و جذاب، نمای جالبی به ظاهر عقب ماشین بخشیده‌اند. این ماشین روی رینگ‌های دورنگ ۲۰ اینچی سوار است و جثه درشت آن، حس قدرت و امنیت را به بیننده القا می‌کند.

میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

اطلاعات چندانی درباره مشخصات کابین و پیشرانه این خودرو در دسترس نیست. با این حال طبق گزارش‌های قبلی، می‌توان حدس زد اوتلندر گک میتسوبیشی با موتور ۱.۵ لیتری متصل به گیربکس CVT در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

میتسوبیشی اوتلندر مدل ۲۰۲۲ معرفی شد +عکس

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    3 0
    زیبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس