سبقت عطایی از آلکنو/ بهروزی والیبال ایران با مربی وطنی

تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشته و از ۹ بازی که در این رقابت‌ها به میدان رفته صاحب ۵ پیروزی شده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که با ترکیبی متفاوت و با کادرفنی ایرانی در لیگ ملت‌ها شرکت کرده توانسته در ۹ بازی خود در این رقابت‌ها به ۵ پیروزی دست پیدا کند. شاگردان عطایی تاکنون تیم‌های آمریکا، استرالیا، لهستان، چین و کانادا را مغلوب کرده‌اند و هنوز ۳ بازی مقابل تیم‌های ایتالیا، صربستان و اسلوونی در پیش دارند. این تیم در دوره فعلی لیگ ملت‌ها باید در مجموع در ۱۲ بازی به میدان برود و با توجه به اینکه تاکنون از ۹ بازی انجام شده خود صاحب ۵ پیروزی شده عملکرد بهتری نسبت به دوره پیشین این رقابت‌ها داشته است.

تیم ملی والیبال در سال گذشته و با حضور آلکنو که با رقمی سنگین به ایران آمده بود در لیگ ملت‌ها از ۱۵ بازی خود تنها به ۵ پیروزی دست پیدا کرد و در ۱۰ بازی مغلوب شد. با این اوصاف می‌توان عملکرد عطایی را نسبت به عملکرد آلکنو  بهتر ارزیابی کرد. چرا که میانگین پیروزی عطایی در لیگ ملت‌ها ۵۵درصد و برای آلکنو تنها ۳۳درصد بوده است.

حتی اگه تیم ملی از ۳ بازی آینده خود در لیگ ملت‌ها امتیازی کسب نکند و صاحب پیروزی نشود باز هم به لحاظ آماری عطایی نسبت به آلکنو عملکرد بهتری داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    اگر سه اصل توکل به الله مربی داخلی کمک از جوانان باشد در همه چیز همیشه پیروزیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس