کد خبر 1396656
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
ویلشر در ۳۰ سالگی کفش‌هایش را آویخت

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسنال به دوران حرفه‌ای پرفراز و نشیب خود پایان داد.

به گزارش مشرق، جک ویلشر که دوران حرفه‌ای پرفراز و نشیبی داشت، امروز (جمعه) در سن ۳۰ سالگی به‌صورت رسمی پایان دوران حرفه‌ای‌اش را اعلام کرد و کفش‌هایش را آویخت. این هافبک انگلیسی پرحاشیه که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ در تیم آرسنال عضویت داشت، پس از جدایی از این تیم برای تیم‌های وستهام و بورنموث بازی کرد و سرانجام پس از عضویت کوتاه در تیم آراهوس دانمارک، رسماً اعلام بازنشستگی کرد.

در بخشی از پیام خداحافظی ویلشر آمده است: «امروز بازنشستگی خود را از فوتبال حرفه‌ای اعلام می‌کنم. این یک ماجراجویی باورنکردنی پر از لحظات باورنکردنی بود. بابت تمام کارهایی که در طول دوران حرفه‌ای‌ام انجام دادم و آنها را تجربه کردم، احساس افتخار می‌کنم، از پسر کوچکی که در باغ به توپ ضربه می‌زد تا کاپیتان آرسنالِ محبوبم و بازی برای کشورم در جام جهانی. من رؤیای خودم را جامه عمل پوشاندم. از همه شما متشکرم».

ویلشر که ۳۴ بازی ملی و دو گل زده با پیراهن تیم ملی انگلیس در کارنامه‌اش دیده می‌شود، بیشتر دوران حرفه‌ای‌اش را در آرسنال گذارند و در ۱۹۷ بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفت. او با آرسنال دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    لطفا به سید جلال حسینی اطلاع دهید.
  • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    0 0
    لطفا به سید جلال حسینی اطلاع دهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس